ائمه جمعه گیلان:

نابودی داعش را مدیون خون شهدای مدافع حرم و تدبیر رهبری انقلاب هستیم / سردار سلیمانی الگویی برای مسئولان باشد

ائمه جمعه گیلان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تشکر از سردار سلیمانی اعلام کردند پیروزی بر داعش را مدیون خون شهدای مدافع حرم و تدابیر رهبر انقلاب هستیم.

نابودی داعش را مدیون خون شهدای مدافع حرم و تدبیر رهبری انقلاب هستیم / سردار سلیمانی الگویی برای مسئولان باشد

به گزارش ۸دی، نماز جمعه این هقته گیلان با حضور پرشور مردم استان در همه ی شهرستان ها برگزار شد و ائمه جمعه به موضوعات نابودی داعش و شیطنت های آل سعود  و تقدیر پرداختند.

امام جمعه موقت رشت:
آل سعود یک کوتوله سیاسی است/ پیروزی بر داعش را مدیون خوم شهدای مدافع حرم هستیم
امام جمعه رشت گفت: بی تجربگی و خام بودن آل سعود موجب تهدیدات بی پایه و اساس در مقابل ایران است.

به گزارش هشت دی، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا شفیع زاده در نماز جمعه این هفته در مصلا بزرگ شهر رشت با اشاره بر زندگی امام یازدهم اظهار داشت: تنها امامی که به حج مشرف نشدند امام حسن عسگری(ع) بودند.

امام جمعه موقت شهر رشت با بیان اینکه دوران امامت این امام بزرگوار بسیار کوتاه بود گفت: دوران امامت به دو بخش حضور و غیبت تقسیم می شود، تا زمان امام حسن عسگری(ع) دوران حضور امامان تلقی میشود که پس از ایشان دوران غیبت پیش آمد اما زمینه سازی برای غیبت و آمادگی مردم بسیار دشوار بود.

وی با تاکید بر تولد مخفیانه امام زمان(عج) بیان کرد: بنی عباس بسیار مراقبت می کردند که فرزندی از امام یازدهم متولد نشود چرا که می دانستند تولد این فرزند مساوی با نابودی طاغوتیان است.

شفیع زاده با تاکید بر اینکه زمین نباید از حجت خدا خالی بماند مطرح کرد: امامت و ولایت برای مسلمانان و برای تمام عالم هستی یک حجت است.

خطیب جمعه شهر رشت با اشاره بر اینکه دشمن به دنبال تضعیف نمازهای جمعه است گفت: استمرار و ثبات انقلاب از همین نمازهای جمعه است، دشمن فهمیده است کجاها را هدف قرار دهد.

وی با تبریک هفتم آذر، روز نیروی دریایی گفت: نیروی دریایی ما در اوایل انقلاب توانست نیروی دریایی دشمن را از پا بیاندازد و امروز نیز قدرت دریایی منطقه در دستان این عزیزان است.

شفیع زاده تشکیل بسیج را لطف جلیله خداوند دانست و افزود: امروز بسیج برای انقلاب و اسلام کاربرد بسیاری دارد و در آینده نیز قطعا بهترین اقدامات را از بسیج خواهیم دید.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه تمام مردم از ثمره بسیج‌ منتفع می شوند بیان کرد: گرچه بنیانگزار بسیج ما بودیم اما امروز بسیج متعلق به منطقه و کل جهان است امروز ما شاهد شکوفایی هرچه بیشتر بسیج هستیم.

وی با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری از بسیجیان اظهار کرد: بسیج باید بصیرت داشته باشد، اگر بسیجی توانست از انقلاب دفاع کند مدیون داشتن بصیرت است.

خطیب جمعه رشت با اشاره به خبر خوش پیروزی جبهه مقاومت گفت: این خطر بزرگ نه از سر مسلمانان بلکه از تمام دنیا برداشته بود، چرا که به نام دین و مذهب کارهایی انجام میداد که سنخیتی با مسلمانی نداشت.

شفیع زاده با بیان اینکه بسیاری از جنایات داعش نشان داده نشد تصریح کرد: یک سرباز داعشی سینه یک سرباز مسلمان سوری را با نیزه شکافت و جگر اورا به دندان گرفت و بلعید، این را به نام اسلام تمام کردند.

وی تعدی به نوامیس مسلمانان را از دیگر خباثت های گروه تکفیری داعش دانست و افزود: برده فروشی و تخریب اماکن مذهبی از جنایات بی حد و حصر داعش بود که روی مغولان را هم سفید کرد‌.

امام جمعه موقت رشت محور دفع خطر داعش را سپاه پاسداران دانست و خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی نیز یکی از رزمندگان تیم میرزا کوجک جنگلی بود، او هم یکی از پاسداران سپاه بود، درست است که ایشان محوریت داشت اما ما از کل بدنه سپاه تشکر میکنیم.

شفیع زاده با تاکید بر اینکه درایت مقام معظم رهبری در صدر عوامل پیروزی جبهه مقاومت است بیان کرد: رهبر انقلاب از این حماسه پشتیبانی کردند که امروز در کشور خود در مقابل نیروهای تکفیری نجنگیم.

وی این پیروزی را مدیون و مرهون خون شهدای مدافع حرم دانست و خاطر نشان کرد: چه نامهربانی هایی که به شهدای مدافع حرم شد، واقعا به اینها ظلم شد، اما امروز هدف حرکت اینها بر تمامی مردم اثبات شد.

خطیب جمعه شهر رشت آل سعود را کوتوله سیاسی دانست و گفت: خطاهای آل سعود موجب شد امروز برای ایران عربده بکشد، هرکجا آل سعود دست گذاشت شکست خورد با این وجود از رو نمی رود.

شفیع زاده با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع علما تاکید کرد: ما هرکجا مظلومی ببینیم در آنجا حضور خواهیم داشت و اگر ما هم نباشیم، زینبیون، حیدرون و حشد الشعبی در آنجا حضور خواهند داشت و به زودی شاهد شکست عربستان در یمن خواهیم بود.

وی تصریح کرد: بی تجربگی و خام بودن آل سعود موجب تهدیدات بی پایه و اساس در مقابل ایران است.

امام جمعه تالش:

جای بسی تاسف است که عده ای با زلزله کرمانشاه هم سیاسی بازی می کنند

امام جمعه تالش گفت: متاسفانه عده ای منافق در صفوف مردم رخنه کردند و مسائل زلزله کرمانشاه را سیاسی کردند

به گزارش هشت دی، به نقل از مریان خبر، حجت السلام نقدی امام جمعه تالش در خطبه های نماز جمعه تالش با بیان اینکه یکی از اتفاقات تلخ بحث زلزله کرمانشاه بود اظهار داشت: این حادثه طبیعی تلخی ها ویرانی ها با خود دارد، اتفاقات طبیعی در دست انسان نیست ولی مدیریت آن در  دست ما هست.

وی افزود: نوع دوستی و دلسوزی مردم را دیدم، چه زیبا مردم کشور کمکهای خود را به زلزله زدگان فرستادند، اما متاسفانه عده ای منافق بین صفوف مردم رخنه کردند و مسائل سیاسی را پیش کشیدند، حتی بسی  تاسف دارد که عده ای سیاسی بازی می کنند.

امام جمعه تالش تصریح کرد: الحمدلله با همت مردم اینها از بین رفت، تلنگری برای ساختمان سازها بود تا کم کاری نکنند، نقش ناظران ساختمان جدی هست.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب ما برای رسیدن به قله ایثار نیاز دارد گفت: خانواده‌های شهدا ایثار کردند مسئولین هم باید ایثار کنند.

حجت الاسلام نقدی با اشاره به  پایان سیطره شجره خبیثه داعش افزود: هدف این بود که جلوی اتحاد مسلمانان در برابر اسرائیل را بگیرند و این نقشه خطرناکی بود که شش سال مسلمان را در برابر  مسلمان قرار دادند دارند ولی الحمدالله جبهه مقاومت در برابر اینها پیروز شد.

امام جمعه فومن:

سردار سلیمانی باید الگوئی برای سایر مسئولین باشد

امام جمعه فومن گفت: سردار سلیمانی خود را سرباز رهبری می داند و این باید الگوئی برای سایر مسئولین باشد

به گزارش هشت دی، به نقل از بهجت نیوز، امام جمعه فومن ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به تاکید بزرگان دین بر قرائت آیات کلام الله مجید گفت: امام صادق(ع) فرمود: کسی که شبی صد آیه از قرآن بخواند جزو ذاکرین و قراء شناخته می گردد. در همین راستا امام راحل ما نیز با تمام مشغله های مختلف در شبانه روز ساعتی را برای قرائت قرآن در نظر می گرفتند.

حجت الاسلام و المسلمین صفوی با اشاره به آثار صلوات اظهار کرد: حضرت امام حسن عسگری(ع) می فرمود زیاد در شبانه روز صلوات بفرستید و چنین امامی را که مایه برکت در جامعه است در  ۲۸ سالگی به دست معتمد عباسی در ۸ ربیع به شهادت رسید و قسمت اعظم عمرش را تحت نظر بوده است و بدانید جباران بنی عباس نمی گذاشتند مردم با امامان معصوم در ارتباط باشند.

استاد حوزه علمیه آیت الله بهجت فومن با اشاره به جایگاه امامت در جامعه اسلامی تصریح کرد: امامت چراغ راه برای جامعه اسلامی است و هر بلائی که بر سر جامعه اسلامی آمد ناشی از این بود که غاصبان خلافت را از امامان معصوم ما به یغما بردند.

امام جمعه فومن با اشاره به فرارسیدن هفته مبارک بسیج بیان داشت: در حوادثی که در طی این چهار دهه در انقلاب اسلامی به وجود آمده است این بسیج بوده که انقلاب را حفظ کرده است بنابراین بسیج محافظ انقلاب اسلامی است و در همه صحنه ها بسیج دلاور حاضر است و هر رویشی انقلاب دارد از تفکر بسیجی سرچشمه می گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین صفوی در رابطه با ارسال نامه سردار سلیمانی به محضر رهبر معظم انقلاب و پاسخ نامه وی توسط رهبر عظیم الشان انقلاب تاکید کرد:  هفته گذشته شاهد ارسال نامه سردار سلیمانی به رهبر معظم انقلاب بودیم که شامل نکات ویژه ای بود که به رهبر معظم انقلاب، آیت الله سیستانی و سید حسن نصرالله تبریک گفتند.

وی افزود: نکته دیگر اینکه در احادیث متعدد از معصومین علیهم السلام آمده است که در آخر الزمان گروهی از ایرانیان مقدمه ظهور امام زمان(عج) را تشکیل می دهند که با اجماع شیعیان منطقه شجره خبیثه داعش نابود شد و نکته سوم اینکه سردار سلیمانی خود را سرباز رهبری می داند و این باید الگوئی برای سایر مسئولین باشد.

امام جمعه فومن با اشاره به توطئه های خبیثانه آل سعود افزود: پس از شکست داعش شما توطئه آل سعود را دیدید که تلاش کرد تا با آتش افروزی کشور لبنان را نیز متشنج سازد اما ماجرای استعفای سعد حریری در نهایت با پختگی مقامات لبنان مواجه شد و الحمدالله این مسئله با خیری گذشت.

امام جمعه فومن در پایان خاطر نشان کرد: شما در جریان زلزله مناطق غرب کشور حضور رهبر معظم انقلاب را در مناطق زلزله زده دیدید که بسیار امید بخش بود و جا دارد از اقدامات هلال احمر و سپاه و ارتش که با حضور خود به امداد رسانی پرداختند تشکر و قدردانی کرد.

امام جمعه ماسال:

سردار سلیمانی در برابر دنیایی از فتنه گران ایستاد/ آمریکا و حامیان تفکراتش در این مملکت هیچ غلطی نمی توانند بکنند

امام جمعه ماسال گفت: اینکه می بینید سردار سلیمانی در برابر دنیایی از فتنه گران اینگونه ایستاد جز لطف و عنایت خدا و همین آثار ایمان نیست.

به گزارش هشت دی، به نقل از ماسال نیوز؛ حجت الاسلام سید هادی موسوی امام جمعه ماسال در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به حدیثی از امام حسن عسکری (ع) گفت: عبادت تنها به نماز و روزه نیست بلکه به تفکر در امر خداست.
امام جمعه ماسال با اشاره به آثار ایمان در زندگی انسان گفت: یکی از آثار این ایمان، آرامش خاطر درونی است. اگر رفتار انسان ها در برخورد با حوادث مختلف مقایسه کنید این تفاوت را متوجه خواهید شد.
وی با اشاره به اصل تهدید ناپذیری مومنان در قرآن گفت: اینکه می بینید سردار سلیمانی در برابر دنیایی از فتنه گران اینگونه ایستاد جز لطف و عنایت خدا و همین آثار ایمان نیست.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به سالروز تشکیل بسیج مستضعفان اظهار داشت: اگر چه  ۵ آذر ۵۸ هنوز دشمن به کشور حمله نکرده بود اما امام (رض) با آن دید بلندشان دیدند که چگونه دنیای سلطه چون گرگهایی برای نابودی این نظام مقدس صف کشیده اند.
وی افزود: شاید در یک مقطعی تحلیل این موضوع که الان چه نیازی به بسیج هست برای برخی سخت بود. اما به مرور زمان این شجره طیبه خودش را نشان داد و معلوم شد امام (ره) گشوده شدن گره های بزرگ برای ملت توسط بسیج را می دید.
نماینده ولی فقیه درجمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به کارکرد های گوناگون بسیج عنوان کرد: جهاد درعرصه های گوناگون اقتصاد، فرهنگ، سیاست و انواع حوزه های دیگر کشور از کارکردهای بسیج است.
خطیب نماز جمعه ماسال ادامه داد: تا زمانی که تفکر بسیجی در این کشور حاکم باشد آمریکا و حامیان تفکراتش در این مملکت هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

حجت الاسلام موسوی پیروزی های بزرگ در کشور سوریه را مرهون تفکر بسیجی دانست و تاکید کرد: زمانی که با فتوای آیت الله سیستانی و درایت های حکیمانه رهبر انقلاب این جریان مردمی حشد الشعبی شکل گرفت موضوع عراق و سوریه متحول شد و روز به روز داعشی ها تضعیف شدند.

وی افزود: ۱۳۶ کشور پشت پرده و در راسشان آمریکای جهانخوار از این گروهک های تروریستی حمایت می کرد اما به حق مکتبی ترین نیروی مقاومت جهان یعنی بسیج همه معادلات را تغییر داد.
امام جمعه ماسال ترویج فضایل اخلاقی و استقرار معنویت در جامعه را مهم ترین رسالت امرور بسیجیان عنوان کرد و گفت: اگر هیچ سخنی برای تبیین عظمت بسیج نبود جز همین یک سخن امام که فرمود از خدا میخواهم من را با بسیجیانم محشور کند، همین برای همه کافی است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به حادثه تلخ زلزله گفت: عاجزانه ار مردم عزیز درخواست می کنم دست هم نوعانشان را بگیرند. مردمی که سالها در دوران دفاع مقدس از خودشان شجاعت و مردانگی نشان دادند پس ما هم کوتاهی نکنیم.

امام جمعه لنگرود:

برخی فکر می کردند داعش با مذاکره کنار می رود

امام جمعه لنگرود گفت: عده ای دوست داشتند در مبارزه با داعش سازش کنند کنند و فکر می‌کردند داعش نیز با مذاکره کنار می رود

به گزارش هشت دی، به نقل از لنگر خبر، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی در نماز جمعه لنگرود اظهار کرد: پایان داعش تمرین مقاومت و سازش ناپذیری که جوانان کشورهای اسلامی آن را به نحو احسن انجام دادند.

وی افزود: عده ای دوست داشتند در مبارزه با داعش سازش کنند کنند و فکر می‌کردند داعش نیز با مذاکره کنار می رود.

امام جمعه لنگرود تصریح کرد بیش از یکصد کشور به سرکردگی آمریکا باز داعش پشتیبانی می‌کردند ولی ایران بواسطه تجربیات گذشته در مبارزه با استکبار و تاسی از فرهنگ مقاومت داعش را نابود کرد.

امام جمعه سیاهکل:

داعش قصد داشت جنگ را به داخل ایران بکشاند

امام جمعه سیاهکل گفت: داعشی ها قصد داشتند پس از تشکیل دولت عراق و شام به ایران ورود کنند و پس‌ازآن نیز به سمت کشورهای دیگر بروند.

به گزارش هشت دی، به نقل از درسیاهکل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به‌فرمان امام خمینی (ره) است که در شجره‌های خبیثِ شروع به فعالیت کرد.

وی افزود: از سرهنگ خوشحال فرمانده سپاه و تمامی بسیجیان که در همه عرصه‌ها حضوری چشم‌گیر دارند تشکر می‌کنم.

امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به انجام پروژه روکش آسفالت از بازکیاگوراب تا سرشکه، گفت: برای من جای سؤال است که چرا این آسفالت تا سیاهکل ادامه نداشت، از مسئولین راهداری می‌خواهم تا در این مورد توضیح بدهند تا به مردم اعلام کنم، البته درگذشته خواستار تعریض این جاده نیز شده‌ایم.

شکسته‌دل با اشاره به پایان یافتن حکومت داعش در عراق و سوریه، تصریح کرد: داعشی ها قصد داشتند پس از تشکیل دولت عراق و شام به ایران ورود کنند و پس‌ازآن نیز به سمت کشورهای دیگر بروند.

وی با اشاره به مقارن شدن این پیروزی هم‌زمان با هفته بسیج، بیان کرد: این تقارن به ما اعلام می‌کند که بسیج نمی‌گذارد دنیا به دست نااهلان بیافتد.

امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به نامه سردار سلیمانی به ‌فرمانده کل قوا، گفت: یک سرباز از سربازان مقام معظم رهبری وعده نابودی داعش را در دو ماه قبل می‌دهد و آن تحقق می‌باشد و رهبری انقلاب نیز فرمودند پایان رژیم صهیونیستی نزدیک است که البته نشانه‌های آن نیز قابل‌مشاهده است.

شکسته‌دل با تسلیت به مناسبت جان باختن تعداد زیادی از هم‌وطنانمان در زلزله کرمانشاه، خاطرنشان کرد: این زلزله فرصت‌ها و تهدیداتی داشت، درتهدیدها باید منازل مقاوم‌سازی شوند و در فرصت‌ها نیز می‌بایست از همدلی مردم در کمک‌رسانی‌ها یادکرد.

وی افزود: مردم آسیابر که مقیم شهرهای مختلف کشور بودند یک کامیون وسایل موردنیاز زلزله‌زدگان را جمع‌آوری کرده و به مناطق زلزله‌زده ارسال کردند که جای تقدیر دارد.

امام‌جمعه سیاهکل ابراز کرد: مردم شهرستان سیاهکل که همواره همراه و همدل هستند و در این حادثه نیز با جمع‌آوری چند کامیون از لوازم ضروری به مردم مناطق زلزله‌زده کمک کردند.

شکسته‌دل ضمن تشکر از تلاش‌های دولتمردان برای کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده، گفت: همان‌طور که رهبری فرمودند به این حد از کمک راضی نیستیم، باید عزم دولت چنان قوی شود که اگر تریبون‌های رسمی و غیررسمی نزد مردم بروند آن‌ها از خدمات‌رسانی اعلام رضایت کنند.

وی افزود: دشمنان از این موقعیت در حال سوءاستفاده هستند و هجمه‌ها علیه دولت و نهادهای امدادی و خدمات رسان زیاد است.

امام‌جمعه سیاهکل بابیان اینکه زن و شوهر باید همرنگ یکدیگر باشند و آرمان‌های آن‌ها مشابه یکدیگر باشد، تأکید کرد: یکی از عبادت‌های بزرگ نقش واسطه‌گری برای ازدواج است و خانواده‌ها و دوستان و آشنایان باید در این کار ورود کنند.

شکسته‌دل، شهادت امام حسن عسکری در روز دوشنبه و آغاز امامت امام زمان (عج) در روز سه‌شنبه، روز نیروی دریایی، آزادسازی شهر بستان و چزابه و روز بزرگداشت شیخ مفید را گرامیداشت.

به گزارش خبرنگار درسیاهکل، پیش از خطبه‌های نماز جمعه سیاهکل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی سید رضایی نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سیاهکل به مناسبت هفته بسیج سخنرانی کرد.

در بین نماز جمعه و عصر نیز از تعدادی از زائرین اربعین که از سیاهکل به کربلا رفته بودند تجلیل شد.

امام جمعه اسالم:

داعش امروز همان خوارج زمان امیرالمونین است

امام جمعه اسالم گفت: داعش امروز همان خوارج زمان امیرالمومنین بود و گرچه با رشادت و سلحشوری سردار سلیمانی و مدافعین حرم ، منهدم شد.

حجت الاسلام و المسلمین جدائی امام جمعه اسالم  در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسالم بعد از توصیه به تقوا اظهار داشت: یکی از مصادیق بارز تقوا،حسن ظن است و یکی از نمونه های بی تقوایی و ضعف ایمان، سو ظن است، همه این بدگمانی ها، بد بینی ها و سو ظن ها، بخاطر بیماری دل است.

وی با بیان اینکه کی از خبر های داغ و حوادث تلخ در این دو هفته گذشته زلزله کرمانشاه بود گفت: با توجه به زلزله خیز بودن ایران تدبیر حکم می کند که ستاد بحران کشور، مرکز بزرگی برای تولید کانکس ایجاد کند و هزاران کانکس یا خانه های پیش ساخته، به صورت آماده داشته باشد تا در مواقع این چنینی به سرعت  مشکل اسکان زلزله دیدگان را حل شود.

جدائی گفت: مقام معظم رهبری، دولت، ارتش، سپاه و بسیج ، هلال احمر همگی به میدان آمده اند و با وحدت و همدلی، خوب کار می کنند البته عمق فاجعه و خسارت بالاست و باید با سرعت بیش تری کار امداد ادامه پیدا کند.

امام جمعه اسالم اظهار کرد: سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه و حضور گرم و صمیمی در میان مردم و حضور در چادرها و چند روستای زلزله زده، به صورت چهره به چهره موجی از نشاط و امید را در مردم ایجاد کرد.

وی افزود: متاسفانه بعضی مسئولین هم آمدند اولاً از ماشین های خودشان پیاده نشدند و در ثانی به همراه پلیس ضد شورش آمده بودند، گویا فراموش کرده بودند که به میان شورشی ها نیامده اند بلکه به میان زلزله زده ها آمده اند، بعضی ها گویا خودشان می دانند که در بین مردم جایگاه خاصی ندارند و به این خاطر با تدابیر شدید امنیتی به میان مردم می آیند ولی رهبر عزیزمان به راحتی در میان مردم حضور پیدا کردند.

جدائی با بیان اینکه متخصصین منصف و کارشناسان مسکن در نظراتشان بیان کردند که اگر مسکن مهر در سرپل ذهاب ساخته نشدده بود آمار تلفات خیلی بالا می رفت تصریح کرد: معاون اول رییس جمهورکه بلافاصله بعد از زلزله، بحث مسکن مهر را مطرح کردند باید به خاطر تشویش اذهان ۱۲ میلیون ایرانی ساکن در مسکن مهر، پاسخگو باشند.

امام جمعه اسالم با تاکید بر اینکه پایان داعش ثمره شش سال مقاومت، سازش ناپذیری و روحیه جهادی و انقلابی بود گفت: در جنگ خوارج ، وقتی امیرالمومنین علی (ع) ضربه سنگینی بر پیکره نحس خوارج می زند و از تعداد؟ هزار نفر فقط ۱۰ نفر می ماند.

وی در پایان اظهار داشت: داعش امروز همان خوارج زمان امیرالمومنین بود و گرچه با رشادت و سلحشوری سردار سلیمانی و مدافعین حرم ، منهدم شد ولی تا زمانی که آخرین نفرشان زنده است مبارزه ادامه خواهد داشت.

امام جمعه صومعه سرا:
همه باید برای تقویت بسیج تلاش کنند

امام جمعه صومعه سرا گفت: امروز همه باید در تقویت بسیج لشکر مخلص خدا که سربازان امروز و آینده امام زمان اند تلاش و کوشش کنند.

به گزارش ۸دی، امام جمعه صومعه سرا در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان اظهار  کرد: اگر چه علی(ع) در نهروان، صفین، جمل و … با قدرت حضور داشت، عدم حضور و همراهی مردم باعث شد حضرت علی در جریان سقیفه از حقش دفاع نکند و  بفرماید ک من در این ماجرا به پیامبر اقتدا کردم.
امام جمعه صومعه سرا ادامه داد: امروز همه باید در تقویت بسیج لشکر مخلص خدا که سربازان امروز و آینده امام زمان اند تلاش و کوشش کنند.
وی تصریح کرد: امروز به پشتیبانی بسیج رهبر انقلاب می فرمایند که ما در همه صحنه های مقابله با استکبار ایستاده ایم.
صدیقی ضمن تشکر از سردار سلیمانی و نیروهای مدافع حرم گفت: اگرچه داعش با حکومت خودخوانده اش از بین رفته ولی تفکر آنها که همان از بین بردن اسلام حقیقی با نام اسلام و ایجاد حاشیه امن برای اسراییل است از بین نرفته است.
خطیب جمعه صومعه سرا در پایان گفت: همه باید در جهت تقویت بصیرت و هوشیاری و تقویت قوای فرهنگی و نظامی کوشا باشیم.

امام جمعه انزلی:
حفظ انقلاب از مأموریت های بسیج است

امام جمعه انزلی گفت: ماموریت های مهم بسیج حفاظت از انقلاب و دستاورد های نظام اسلامی است.
به گزارش ۸دی به نقل از افق انزلی؛ حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین امام جمعه انزلی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: بسیج یک نهاد بسیار مهم و فراگیر در انقلاب است که در تمامی تار و پود نهاد اسلامی تنابیده شده است.
حجت السلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین گفت: امروز بسیج از تمام ظرفیت های جامعه استفاده میکند برای انجام ماموریت هایی که دارد.

وی با بیان اینکه تفکر و روحیه ی انقلابی یکی از زیر ساخت های مهم بسیجی است, تصریح کرد: بسیجی یکی از افتخارات مهم اش این است که خالصانه و بی منت در تمامی عرصه ها خدمت میکند.

وی با اشاره به حضور بسیج و بسیجیان در تمامی عرصه ها، خاطرنشان کرد: از ماموریت های مهم بسیج حفاظت از انقلاب و دستاورد های نظام اسلامی است.

شمس الدین گفت: از دستاورد های مهم بسیج میتوان به حضور رشادتمندانه در دفاع مقدس و همچنین حضوری که در عرصه های سازندگی داشته چه در بعد راه و مسکن، شهرسازی، دفاعی پزشکی و… نام برد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه