ممناعت از ورود خبرنگار یک سایت ارزشی در همایش یاران ستاد انتخاباتی رئیس جمهور در سیاهکل

عدم استفاده از ظرفیت های رسانه ای، خبرنگار را از تنویر افکار عمومی که تأکید قانون مطبوعات است منع کرده و شهرستان را از نعمت اطلاع رسانی صحیح محروم می کند.

ممناعت از ورود خبرنگار یک سایت ارزشی در همایش یاران ستاد انتخاباتی رئیس جمهور در سیاهکل

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از درسیاهکل، در روزهای گذشته اعلام شد که همایشی با حضور یاران و فعالان ستاد انتخاباتی دکتر روحانی، مسئولین استانی و کشوری در ساعت ۱۵ روز جمعه (۹ اسفند) در سالن مهیار دیلمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیاهکل برگزار شد.

خبرنگار درسیاهکل امروز برای پوشش خبری این همایش به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیاهکل رفت. اما در بدو ورود، از حضور وی در این همایش ممانعت به عمل آمد.

این همایش در ساعت ۱۵:۲۵ جمعه با حضور اعضای ستاد روحانی درسیاهکل ، لاهیجان و برخی از شهرستانهای دیگر و هچنین تعدادی از مسئولین شهرستان سیاهکل برگزار شد.

1عبدالغفار شجاع رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در استان گیلان که در ماه گذشته از سوی نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور، به عنوان مشاور وی در شورای عالی کشاورزی منصوب شد، سخنران این همایش بود.

دلیل ممانعت از ورود خبرنگار درسیاهکل در این همایش اعلام نشده و گفته شده است که اخبار این همایش بعداً اعلام خواهد شد.

حال چه سخنانی در این همایش رد و بدل خواهد شد که ورود خبرنگار در آن ممنوع است ….

ما نیز بی خبر هستیم!!!

البته شنیده شده که در این همایش خبرنگار نیز حضور داشته است.

لازم به ذکر است که عدم استفاده از ظرفیت های رسانه ای، خبرنگار را از تنویر افکار عمومی که تأکید قانون مطبوعات است منع کرده و شهرستان را از نعمت اطلاع رسانی صحیح محروم می کند.

تکمیلی : حمید رضا افروز رئیس ستاد انتخاباتی روحانی درسیاهکل و احمدیان نیز در این همایش سخنرانی کرده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
علی
همکار محترم متاسفانه هیچ خبرنگار در داخل جلسه نبود که شما سرور گرامی در سایتتان فرموده اید خبرنگارهای دیگر حضور داشتند پایگاه خبری تحلیلی همای گیلان
آستارا
با سلام خطاب به پایگاه خبری تحلیلی همای گیلان پیامبر اکرم (ص)فرمودند اگر فاسقی برای شما خبر آورد جز به تحقیق باور نکنید. من مدیر سایت در سیاهکل رو از بچگی میشناسم !وی هیچ وقت خبرکذب نمیزنه.لطفا بررسی بیشتری کنید.ضمنا از کجا میدانید هیچ خبرنگاری حضور نداشت؟ فاصله گوش تا چشم 4 انگشت است.
در حاشیه