پاری سن ژرمن رکورد گلزنی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را شکست

پاری سن ژرمن به اولین باشگاه تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بدل شد، که از مرز ۲۱ گل در مرحله گروهی مسابقات عبور می کند.

پاری سن ژرمن رکورد گلزنی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را شکست

به گزارش ۸دی، پیروزی ۷-۱ پاری سن ژرمن مقابل سلتیک، موجب شد آمار گل زده پاریسی ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۱۷/۱۸ به عدد ۲۴ رسد.

به گزارش وب سایت یوفا، پاری سن ژرمن که پیش از این موفق شده بود با نتایج ۵-۰ در مقابل سلتیک، ۳-۰ در مقابل بایرن مونیخ، ۴-۰ و ۵-۰ در مقابل اندرلخت به پیروزی دست یابد، در دیدار برگشت مقابل اندرلخت، آمار گل زده خود در مرحله گروهی مسابقات را به عدد ۲۴ رساند و میانگین ۴.۸ گل در هر دیدار را ثبت کرد.

بهترین خط حمله های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا
باشگاه تعداد گل فصل
پاری سن ژرمن ۲۴ ۲۰۱۷/۱۸
بروسیا دورتموند ۲۱ ۲۰۱۶/۱۷
منچستریونایتد ۲۰ ۱۹۹۸/۹۹
بارسلونا ۲۰ ۲۰۱۱/۱۲
رئال مادرید ۲۰ ۲۰۱۳/۱۴
بارسلونا ۲۰ ۲۰۱۶/۱۷
بارسلونا ۱۹ ۱۹۹۹/۰۰
رئال مادرید ۱۹ ۲۰۱۱/۱۲
رئال مادرید ۱۹ ۲۰۱۵/۱۶
بایرن مونیخ ۱۹ ۲۰۱۵/۱۶

تنها ۶ تیم در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا موفق شده اند هر ۶ دیدار مرحله گروهی خود را با پیروزی به پایان رسانند. منچسترسیتی و پاری سن ژرمن فرصت خواهند داشت به این شش تیم اضافه شوند. آث میلان (۱۹۹۲/۹۳)، پاری سن ژرمن (۱۹۹۴/۹۵)، اسپارتاک مسکو (۱۹۹۵/۹۶)، بارسلونا (۲۰۰۲/۰۳)، رئال مادرید (۲۰۱۱/۱۲ و ۲۰۱۴/۱۵) تیم هایی هستند که موفق به ثبت این رکورد شده اند.

گل دقایق ابتدایی موسی دمبله در مقابل پاری سن ژرمن موجب شد، این باشگاه پس از چهار کلین شیت سرانجام دروازه اش باز شود. هیچ تیمی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا مرحله گروهی را بدون گل خورده به پایان نرسانده است، اما ۱۰ تیم مرحله گروهی را با یک گل خورده به پایان رسانده اند و پاری سن ژرمن مدل ۲۰۱۷/۱۸ می تواند یازدهمین تیم باشد. آث میلان (۱۹۹۲/۹۲)، آژاکس (۱۹۹۵/۹۶)، یوونتوس (۱۹۹۶/۹۷ و ۲۰۰۴/۰۵)، والنسیا (۲۰۰۵/۰۶)، لیورپول (۲۰۰۵/۰۶)، چلسی (۲۰۰۵/۰۶)، منچستر یونایتد (۲۰۱۰/۱۱)، موناکو (۲۰۱۴/۱۵)، پاری سن ژرمن (۲۰۱۵/۱۶) تیم هایی هستند که با یک گل خورده مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را به پایان رسانده اند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه