ابوالفضل شکری
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان:

زمین نداریم تا کارخانه کمپوست در لنگرود بسازیم/ بالای هزار هکتار از زمین‌های مردم مشکل مالکیت دارد

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: دولت ۲ و نیم میلیارد تومان به شهرداری لنگرود داده است ولی زمینی برای احداث کارخانه نداشتند.

زمین نداریم تا کارخانه کمپوست در لنگرود بسازیم/ بالای هزار هکتار از زمین‌های مردم مشکل مالکیت دارد

علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان عصر امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص مشکلات مالکیت زمین‌های شهر چاف و چمخاله لنگرود با اشاره به اینکه این زمین‌ها قبلا در مالکیت منابع طبیعی بود و الان به استناد ماده قانون زمین شهری به راه و شهرسازی واگذار شده است اظهار داشت: الان مردمی که سالهاست آنجا زندگی می‌کنند نمی توانند پروانه ساخت بگیرند.

وی با بیان اینکه بالای ۱۰۰۰ هکتار از زمین‌های مردم دچار مشکل مالکیت است افزود: پرونده این مسئله را به سازمان ملی مسکن برده‌ایم و مشاوری هم گرفتیم و قرار است در قالب یک بخشنامه این مسئله حل بشود.

خاوری در خصوص مشکلات پسماند و کارخانه کمپوست لنگرود گفت: دولت ۲ و نیم میلیارد تومان به شهرداری لنگرود اعتبار اختصاص داده است ولی متاسفانه زمینی برای احداث کارخانه نداشتند تا بسازند.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با تاکید بر اینکه امروز برای پیگیری و حل مشکل زمین احداث کارخانه کمپوست به آلمالنگه می‌رویم اظهار کرد: آنجا زمینی را معرفی برای این کار معرفی کرده اند، آن را می بینم و سپس به بازدید دو زمین دیگر که شهردار لنگرود تعرفه کرده است خواهیم رفت تا ان شاء لله بتوانیم مشکل زمین احداث کارخانه کمپوست لنگرود را حل کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه