همسر شهید کوچک زاده:

از برچیده شدن بساط داعش خوشحالیم/ کاش حامد هم بود و این لحظات را می دید

همسر شهید کوچک زاده با بیان اینکه ما هم مثل تمام مردم از برچیده شدن بساط داعش خوشحال هستیم، گفت: در این رابطه مستند داعش را دیده ام و با لحظه لحظه های این مستند اشک‌ریختم و فقط آرزو می کردم کاش حامد هم بود و این لحظات را می دید.

از برچیده شدن بساط داعش خوشحالیم/ کاش حامد هم بود و این لحظات را می دید

به گزارش ۸دی، سمیه روزافزای همسر شهید حامد کوچک زاده شهید گیلانی مدافع حرم در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران»، در واکنش به تحقق وعده صادق سردار سلیمانی و نابودی داعش در عرصه میدانی با بیان اینکه ما هم مثل تمام مردم از برچیده شدن بساط داعش خوشحال هستیم، گفت: در این رابطه مستند داعش را دیده ام و با لحظه لحظه های این مستند اشک‌ریختم و فقط آرزو می کردم کاش حامد هم بود و این لحظات را می دید و قطعا بسیار خوشحال میشد.

**شهادت شهید نوری مایه پیروزی یک ملت شد

وی با اشاره به شهادت جوانترین شهید گیلانی مدافع حرم، افزود: “شهادت” از دست دادن حضور دنیوی افراد است به خانواده شهید بابک نوری هریس تبریک و تسلیت می گویم چون شهادت جوان شان مصادف با انجام چنین عملیات بزرگی شده است که نابودی داعش را در پی داشت.

همسر شهیدکوچک زاده ادامه داد: حامد هم در عملیات آزادسازی نبل و الزهرا شهید شد از اون بابت من هم خوشحال بودم که مردم بعد از ۴_۵سال محاصره آزاد شدند و شهادت حامد این آزادی را برایشان در پی داشته است و این برایم خوشحال کننده بود.

وی گفت: شهادت شهیدان نظری و نوری هم حتما برای خانواده هایشان مایه خوشحالی هم است که به دنبال این شهادت یک ملتی خوشحال شدند و البته فراغ، دوری و ناراحتی را هم بدنبال دارد.

روز افزای تصریح کرد: پابرجا ماندن یک حکومت، ملت و انقلاب نیاز به خون دارد و خون این شهدا باعث پابرجایی انقلاب و اسلام می شود.

وی افزود: برای خانواده شهدا آرزوی صبر می کنم روزهای اول روزهای بسیار بسیار سختی است ولی خداوند وقتی داغی را می دهد صبر هم می دهد و این آزمون الهی است و باید مراقبت کرد که رفوزه نشویم.

**از عملکرد مردم ناراحتم

همسر شهید حامد کوچک زاده ادامه داد: من از آن دسته آدم هایی نیستم که حرف مردم خیلی برایم اهمیت داشته باشد حرف و حدیث همیشه هست حتی پشت سر خانواده و شهدای دوران دفاع مقدس هم حرف بوده و نمیتوان جلوی این حرف ها را گرفت چون عده ای در جایگاه ما نیستند و نمی توانند درک کنند و چون درک نمی کنند حرفی را می زنند، از بابت حرف و حدیث ناراحت نیستم من بیشتر از عملکرد مردم ناراحتم.

وی گفت: جوانان ما رفتند و از جان و خون خود گذشتند اما متأسفانه جامعه از لحاظ فرهنگی حال و هوای خوبی ندارد و این باعث آزار و اذیت ما می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه