ما تنها از ایران می ترسیم/ موشک های ایرانی تمام اسرائیل را پوشش می دهد

این اظهارات در حالی است که محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران در روزهای گذشته تاکید کرده است که کشورش به دنبال رسیدن به توافقی نهایی درباره برنامه هسته ای خود است.

ما تنها از ایران می ترسیم/ موشک های ایرانی تمام اسرائیل را پوشش می دهد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از جام نیوز، پایگاه مصری “الرایه” امروز نوشت: موشه یعالون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی اعتراف کرد که ایران به هیچ وجه از انزوای بین المللی رنج نمی برد و این امر موجب نگرانی اسرائیل است.

 

 

بنا بر این گزارش، وی افزود: ایران برای رشد و شکوفایی و بهبود وضعیت اقتصادی فرصت های زیادی دارد چرا که به هیچ وجه در انزوای بین المللی نیست و اسرائیل امروز بابت خطری که ایران بیشتر از گذشته برای آن ایجاد می کند نگران است.

 

 

این اظهارات در حالی است که محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران در روزهای گذشته تاکید کرده است که کشورش به دنبال رسیدن به توافقی نهایی درباره برنامه هسته ای خود است و این امر با تلاش ها و انتقادات اسرائیل درباره روش حل و فصل اختلاف بین غرب و ایران همزمان شده است.

 

 

یعالون گفت: چیزی که تنها امروز موجب نگرانی و وحشت اسرائیل می شود نظام ایران است و اسرائیل امروز بیش از گذشته از این امر احساس نگرانی می کند.

 

 

وی که در حاشیه دیدار با همتای آلمانی خود “أورسولا فون دیر لاین” سخن می گفت، افزود: نظام حاکم در تهران به حفظ توان غنی سازی ۳.۵ درصدی خود اصرار دارد و این امر موجب آن خواهد شد که توسعه و پیشرفت برنامه نظامی هسته اش را دنبال کند.

 

 

وی همچنین با اعتراف به توان موشکی ایران گفت: موشک های ایرانی امروز قادرند تمام اسرائیل را هدف قرار دهند و حتی برخی از آن ها می توانند بخش هایی از اروپا را نیز پوشش دهند و ایران تلاش می کند موشک هایی بسازد بتواند ایالات متحده را نیز هدف قرار دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه