ایستگاه بعدی، 8 آذرماه؛

آخرین وضعیت محاکمه قاتل اهورا کوچولو

ناپدری جنایتکار که پس از آزار اهورا، پسربچه سه ساله او را به قتل رسانده بود هشتم آذرماه محاکمه می‌شود.

آخرین وضعیت محاکمه قاتل اهورا کوچولو

به گزارش ۸دی، عصر روز شنبه، ۲۲ مهرماه پیکر نیمه‌جان اهورا سه ساله به بیمارستان پورسینای رشت منتقل شد. مجتبی، مردی که اهورا را به بیمارستان منتقل کرده بود خودش را ناپدری او معرفی کرد و گفت که کودک هنگام رفتن به دستشویی زمین خورده و سرش با کاشی‌ها برخورد کرده و به کما رفته است. اهورا وقتی تحت درمان قرار گرفت مشخص شد که او دچار ضربه و خونریزی مغزی شده است. در بررسی‌های بعدی پزشکان مشخص شد که ریه‌های کودک سه ساله به دلیل نامعلومی به شدت دچار آسیب شده بود. کودک سه‌ساله که به علت شدت جراحت به کما رفته بود، تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار گرفت. پزشکان که متوجه شده بودند اهورا مورد کودک آزاری قرار گرفته مأموران اورژانس اجتماعی را از ماجرا با خبر کردند. با حضور تیم اورژانس اجتماعی معلوم شد که اهورا به شدت مورد آزار قرار گرفته‌است.

تلاش پزشکان برای نجات اهورا ادامه داشت، اما او به علت شدت جراحت روی تخت بیمارستان فوت شد. با مرگ غم‌انگیز کودک بود که تیمی از مأموران پلیس آگاهی به دستور بازپرس شعبه ۶دادسرا تحقیقات را شروع کردند. بررسی‌ها نشان داد که ناپدری اهورا کارمند یکی از داروخانه‌های رشت است. او چند ماه قبل از حادثه در حالی که صاحب دختری دو ونیم ساله بود از همسرش طلاق گرفت تا اینکه در یکی از گروه‌های تلگرامی با مادر اهورا که از شوهرش طلاق گرفته بود و با اهورا زندگی می‌کرد آشنا شد و سه ماه قبل با هم ازدواج کردند. وقتی تحقیقات پلیس نشان داد که عامل کودک آزاری کسی جز مجتبی نیست او را بازداشت کردند. ناپدری سنگدل در اولین تحقیقات به آزار اهورا و قتل او اعتراف کرد. او گفت: روز حادثه در حالی که همسرم خانه را ترک کرده بود دچار وسوسه شدم و به خاطر اینکه اهورا به شدت گریه می‌کرد سرش را به دیوار کوبیدم.

مادر اهورا وقتی از ماجرای سیاه با خبر شد برای متهم درخواست قصاص کرد. او گفت: قبل از رفتن به محل کارم اهورا خواب بود. در محل کارم بودم که مجتبی تماس گرفت و گفت که اهورا غش کرده و او را به بیمارستان برده است، اما نمی‌دانستم مرتکب جنایتی این چنین سیاه شده است. با کامل شدن تحقیقات روز گذشته سیاوش پور، رئیس کل دادگستری استان گیلان از تعیین وقت رسیدگی به این پرونده خبر داد و گفت: وقت رسیدگی به پرونده قتل این کودک ۸ آذرماه تعیین شد. وی ادامه داد: کیفرخواست پرونده هفتم آبان ماه صادر شد و پرونده پس از طی مراحل قانونی در دادسرا با صدور کیفرخواست کودک آزاری و قتل عمد به دادگاه کیفری یک استان ارسال شد.

انتهای پیام/

منبع: روزنامه جوان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه