خبرنگار:‌ ابوالفضل شکری
امام جمعه رودسر در گفتگو با ۸دی:

نابودی داعش بزرگترین پیروزی بعد از انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی بود

امام جمعه رودسر گفت:‌ نابودی داعش پس از پیروزی انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی بزرگترین پیروزی در سطح منطقه بود.

نابودی داعش بزرگترین پیروزی بعد از انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی بود

حجت الاسلام و المسلمین تقی روحانی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار هشت دی نابودی داعش در عراق و سوریه را فتح الفتوح اسلام ناب محمدی در عصر حاضر دانست و اظهار داشت: این پیروزی پس از پیروزی انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی بزرگترین پیروزی در سطح منطقه بود.

وی افزود: ملت ایران بدانند که اگر ایستادگی خود را ادامه دهند و در کنار اهل بیت(ع) باشند نصرت الهی پی در پی شامل حال آنها خواهد شد.

امام جمعه رودسر گفت:‌ ما در منطقه با خطر مثلث شوم عربی، سعودی و غربی مواجه بودیم که با دلارهای سعودی و طراحی های استکبار و رژیم صهیونیستی فتنه بزرگی را در قلب جهان اسلام بوجود آورده بودند.

روحانی ادامه داد:‌ این پیروزی هیچگاه از ذهن مسلمانان جهان فراموش نخواهد شد و من حتی این پیروزی را به غیر مسلمانان و کشورهایی که امروز مواجه با تروریست هستند تبریک می گویم.

وی اظهار کرد: امروز در لندن، آلمان و آمریکا و دیگر کشورهای غربی با تروریست مواجه هستند و این پیروزی حتی برای آنها که ایجاد کننده تروریسم داعشی بودند تبریک دارد.

امام جمعه رودسر افزود: امروز با دلآوردی سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم چون سردار شهید علیرضا نظری توانستیم ریشه داعش را در منطقه بخشکانیم.

روحانی درباره غفلت از دشمن گفت: دشمن امروز به فکر تجهیز در مکانی دیگر است و ما باید توجه داشته باشیم دشمن دشمن است و نباید با این پیروزی بلافاصله سلاح خود را بر زمین بگذاریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه