حمیدرضا دنیادیده
پیشکسوت سینما و تلوزیون:

خرید پیتزا ۲۰ دقیقه لذت دارد خرید کتاب یک عمر اما همه پیتزا می خرند!

پیشکسوت سینما و تلوزیون گفت: خرید پیتزا ۲۰ دقیقه به خریدار لذت می‌دهد اما کتاب یک‌عمر به خواننده لذت می‌دهد اما متأسفانه همه دنبال همان پیتزا هستند.

خرید پیتزا ۲۰ دقیقه لذت دارد خرید کتاب یک عمر اما همه پیتزا می خرند!

به گزارش ۸دی، انوش نصر صبح امروز در آیین تکریم مقام کتابداران و ترویج گفتمان کتاب‌خوانی استان گیلان به فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه تاکید و اظهار کرد: انسان معادل دانسته‌های خود حرف می‌زند و دانسته‌هایش نشئت‌گرفته از مطالعه است.

وی به‌ضرورت مطالعه در جامعه تاکید کرد و افزود: اگر در طول روز وقتی را برای مطالعه اختصاص ندهیم مطمئناً بی‌ثمر خواهیم بود.

هنرمند سینما و تلوزیون با تاکید بر تداوم مطالعه به جهت ارائه خدمات بیشتر در جامعه گفت: در طول ۶۵ سال کار هنری به این باور رسیده‌ام که اگر هنرمند خودش متقاعد نشود، نمی‌تواند مخاطبان خود را نیز متقاعد کند.

نویسنده و پژوهشگر حوزه هنر با اشاره ارتباط مطالعه کتاب و تأثیر آن در جامعه افزود: درگذشته‌های دور هنرمندانی که مطالعات فراوانی داشتند بیشتر می‌توانستند درصحنه حاضر شوند و ارتباط محکم‌تری را برقرار کنند.

پیشکسوت سینما و تلوزیون با اشاره به سرانه کم مطالعه در کشور و بابیان اینکه در حال حاضر قیمت یک پیتزای خوب با یک کتاب برابر است، تصریح کرد: خرید پیتزای خوب به مدت ۲۰ دقیقه به خریدار لذت می‌دهد اما کتاب یک‌عمر به خواننده لذت می‌دهد اما متأسفانه ۹۵ درصد افراد در جامعه تنها به دنبال همان پیتزا هستند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه