ضرغامی به درخواست منتقدان ژنو برای حضور در رسانه ملی پاسخ داد

رئیس سازمان صدا و سیما طی نامه‌‌های جداگانه به درخواست نمایندگان منتقد توافقنامه ژنو مبنی بر حضور در سیما پاسخ گفت.

ضرغامی به درخواست منتقدان ژنو برای حضور در رسانه ملی پاسخ داد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس، عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما طی نامه‌های جداگانه‌ای به درخواست نمایندگان منتقد توافقنامه ژنو برای حضور در رسانه ملی به منظور بیان مطالبشان پاسخ منفی داد.

به گزارش فارس، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اخیراً‌ طی نامه‌ای خطاب به عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما خواستار اختصاص فرصتی به منتقدان توافقنامه ژنو در صدا و سیما برای بیان مطالبشان شدند.

امضاءکنندگان این نامه تصریح کرده بودند که درخواست مذکور به دلیل «بی‌سواد خواندن» منتقدان ژنو توسط رئیس‌جمهور در یکی از سخنرانی‌های زنده تلویزیونی، صورت گرفته است.

متن کامل نامه نمایندگان مجلس به ضرغامی به شرح ذیل است:

جناب آقای مهندس ضرغامی

ریاست محترم سازمان صدا و سیما

باسلام؛

نظر به اینکه رئیس‌جمهور محترم در جمع اساتید دانشگاه نه تنها اساتید محترم دانشگاه را به جهت دفاع از توافقنامه ژنو به ترسو بودن متهم نموده است، بلکه منتقدان این توافقنامه را نیز با ادبیات نامناسبی کم‌سواد خطاب کرده است و این سخنان از سیمای جمهوری اسلامی منتشر شده است، مقتضی است فرصتی فراهم آوردیم تا منتقدان این توافقنامه که قطعاً حقوق مسلم مردم را مخدوش کرده است، با حضور موافقان به بحث و بررسی آن بپردازند.

با تشکر

سیدمحمود نبویان، سیدحسین نقوی، محمدجواد کولیوند، ابراهیم کارخانه، محمد دهقان، اسماعیل کوثری، مهرداد بذرپاش، مهدی کوچک‌زاده، علیرضا زاکانی، زهره طبیب‌زاده، حمید رسایی، محمد سلیمانی، ناصر سودانی، سیدمهدی موسوی‌نژاد، علی‌اصغر زارعی، سیدمسعود میرکاظمی، روح‌الله حسینیان، حسین نجابت، حسین طلا.

-رونوشت: هیأت نظارت بر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران جهت پیگیری

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه