جانشین بسیج اساتید استان گیلان :

ترویج روحیه بسیج و انقلابی گری یکی از ارکان اساسی غلبه بر داعش بود

جانشین بسیج اساتید استان گیلان گفت: ترویج روحیه بسیج و انقلابی گری یکی از ارکان اساسی غلبه بر داعش و پایان سیطره‌ی این شجره‌ی خبیثه‌ بود

ترویج روحیه بسیج و انقلابی گری یکی از ارکان اساسی غلبه بر داعش بود

به گزارش هشت دی ، محمد مهدی نیازمند، جانشین بسیج اساتید استان گیلان در گفتگو با روشن خبر در مورد نقش بسیج در رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیج یک هدیه الهی متشکل از بدنه ی مردم با روحیه ی اخلاص، ایمان و عشق است.

وی با اشاره به ویژگی دشمن شناسی، ایستادگی و مقاومت بسیج و بسیجیان گفت: بسیج بعنوان یک شجره طیبه هر جا که لازم بوده توانسته گره از مشکلات کشور و حتی جهان اسلام را باز کند.

نیازمند با اشاره به موفقیت رزمندگان جبهه مقاومت و اعلام پایان داعش توسط سردار سلیمانی گفت: امروزه می بینیم که بسیج مردمی حاصل از دفاع مقدس در لبنان، عراق و سوریه چگونه باعث ایستادگی در مقابل داعش شده است.

وی با بیان اینکه ترویج روحیه بسیج و انقلابی گری یکی از ارکان اساسی غلبه بر داعش و پایان سیطره‌ی این شجره‌ی خبیثه‌ بود، افزود: این مقاومت ها و پیروزی ها حاصل اخلاص، تلاش و ایمان قوی بسیجیان تحت مدیریت هوشمند رهبر معظم انقلاب است و همان طور که ایشان در جواب نامه سردار سلیمانی فرمودند؛ امروز باید کار فرهنگی بصیرت افزا با تلاش مضاعف پیگری شود تا ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

جانشین بسیج اساتید استان گیلان در ادامه در مورد قشر بسیج اساتید نیز بیان داشت: امروزه بسیج اساتید از جایگاه خوب و تاثیر گذاری در شورای عالی انقلاب فرهنگی و تربیت فرماندهان جنگ نرم برخوردار است.

وی افزود: در حال حاضر بسیج اساتید توان خود را با توجه به ظرفیت علمی بالای اساتید دانشگاهی کشور، معطوف به حل معضلات مختلف از جمله زیست محیطی، اقتصادی، کشاورزی و دفاعی امنیتی نموده است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
نور
عصر آدم های فرهنکی سال ها هستش تمام شده تفکرات فرهنگی تفکرات پوسیده و تمام شده ای هستن
در حاشیه