اعلام آمادگی آمازون و فیسبوک برای خرید حق پخش تلویزیونی لالیگا

شاید از دو فصل دیگر شاهد یک تحول در پخش لالیگا باشیم.

اعلام آمادگی آمازون و فیسبوک برای خرید حق پخش تلویزیونی لالیگا

به گزارش ۸دی، نشریه ال کنفیدنشیال امروز گزارش داد دو کمپانی بزرگ آمریکایی به نام‌های آمازون و فیسبوک قصد دارند پیشنهادهایشان برای خرید حق پخش تلویزیونی لالیگا را ارائه بدهند.

به گزارش mundodeportivo، در حال حاضر، حق پخش بازی‌های لالیگا در اختیار چند رسانه است. هشت بازی را مدیا پرو از طریق بین اسپورت پخش می‌کند و گل و مووی استار نیز هر کدام یک بازی را پخش می‌کنند. این سه کمپانی، حق پخش لالیگا تا پایان فصل ۲۰۱۸/۱۹ را در اختیار دارند. طبق برنامه قرار است لالیگا در اوایل سال ۲۰۱۸، مزایده‌ای برای فروش حق پخش تلویزیونی سه فصل بعدی – ۲۰۱۹/۲۰ تا ۲۰۲۲/۲۳ – را آغاز کند و این بار دو مشتری جدید در میدان مسابقه خواهند بود.

ال کنفیدنشیال امروز گزارش داد که فیسبوک و آمازون به عنوان دو کمپانی نام آشنا و ثروتمند، قصد دارند در این مزایده شرکت کنند. به جز مسائل مالی، ظاهرا این دو کمپانی برنامه‌های زیادی برای تغییر در نحوه پخش بازی‌ها نیز در سر دارند. چیزی که شاید باعث شود تماشای فوتبال برای هواداران به کلی با چیزی که در حال حاضر می‌بینند، تفاوت داشته باشد. تباس چند روز پیش اعلام کرد که لالیگا به پیشنهاد همه متقاضیان گوش خواهد داد. گفتنی است لالیگا انتظار دارد در مزایده بعدی، ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون یورو از این راه کسب درآمد کند.

انتهای پیام/

منبع: ط

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه