رونالدینیو: گواردیولا در منچسترسیتی نیز می تواند موفقیت های خود در بارسلونا را تکرار کند

ستاره سابق باشگاه بارسلونا می گوید گواردیولا در زمان بازی خود نیز ذهنیت یک مربی را به همراه داشت.

رونالدینیو: گواردیولا در منچسترسیتی نیز می تواند موفقیت های خود در بارسلونا را تکرار کند

به گزارش ۸دی، رونالدینیو، ستاره سابق تیم ملی برزیل و باشگاه بارسلونا ضمن تمجید از عملکرد پپ گواردیولا در باشگاه منچسترسیتی، به ستایش دانش فوتبالی وی پرداخت.

به نقل از میرر، رونالدینیو در پاسخ به این سوال که آیا گواردیولا در منچسترسیتی نیز می تواند موفقیت های خود در بارسلونا را تکرار کند یا نه، گفت:

معتقدم او می تواند چنین کند. در زمان بازی نیز، گواردیولا با ذهنیتی بسیار تاکتیکی بازی می کرد برای همین او با دید یک مربی در زمین حضور داشت و به همه چیز همچون یک مربی می نگریست. از این جهت دانش عمیقی نسبت به فوتبال داشت. گواردیولا با حضور در هر تیمی، درکی بسیار بیشتر از یک مربی معمولی دارد. او احساس درون زمین را درک می کند.

وی اضافه کرد:

من فرصت بازی تحت هدایت بهترین مربی دوران فوتبالم، یعنی فرانک رایکارد را داشتم. اما سبک و شیوه چینش تیم توسط گواردیولا، سبک رد و بدل کردن پاس ها و بازی زیبایی که همه به تماشای آن علاقمند بودند، همه بدین معنی بود که برای هر بازیکنی، بازی کردن تحت هدایت او لذت بخش خواهد بود.

رونالدینیو همچنین در خصوص گابریل ژسوس، هموطن خود در جمع سیتیزن ها اشاره کرد:

عمیقاً باور دارم که ژسوس در آینده منچسترسیتی نقشی قابل توجه خواهد داشت. خیلی به سبک بازی او علاقه دارم. معتقدم او در منچسترسیتی تأثیری ملموس خواهد داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه