فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر: ۲ محموله کمک‌های مردم رضوانشهر به مناطق زلزله‌زده غرب کشور ارسال شد

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: تا کنون ۲ محموله از کمک‌های مردمی شهرستان رضوانشهر به مناطق آسیب دیده غرب کشور ارسال شده است.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر:  ۲ محموله کمک‌های مردم رضوانشهر به مناطق زلزله‌زده غرب کشور ارسال شد

به گزارش ۸دی، سرهنگ سید اکبر قاسمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: سپاه رضوانشهر در همان ساعات اولیه وقوع حادثه دلخراش زلزله در غرب کشور برای کمک و همیاری هموطنان بسیج شده و تا کنون دو محموله از کمک‌های مردمی شهرستان رضوانشهر را به این مناطق ارسال کرده است.

وی گفت: در مرحله نخست اقلامی نظیر ۶۰۰ باکس آب معدنی، ۳۷ عدد پتو، ۳ کارتن کمپوت، ۱۸ کارتن کنسرو لوبیا، ۳ کارتن خرما، ۸ عدد بالش، ۴ کارتن تن ماهی، انواع مربا و شیرینی، لباس و لوازم بهداشتی در قالب سه ماشین نیسان به وزن ۶ تن ارسال شد.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر افزود: دومین محموله کمک‌های مردمی که شامل آب معدنی، پتو، بیل، خشکبار،انواع لباس، لوازم بهداشتی و چراغ  بود توسط یک دستگاه نیسان به وزن ۲ تن به مناطق آسیب دیده غرب کشور ارسال شد.

قاسمی درباره برگزاری برنامه‌های متنوع هفته بسیج عنوان کرد: سپاه رضوانشهر در هفته بسیج امسال، ۱۰۰ برنامه را تدارک دیده است که از این تعداد حدود ۴۰ برنامه با مدیریت مستقیم سپاه ناحیه رضوانشهر اجرا می‌شود.

وی با اشاره به شعار امسال هفته بسیج گفت: این برنامه‌ها با محوریت بسیج، مظهر مردم‌سالاری دینی آغاز شده و دیدار با امام جمعه رضوانشهر و پره سر، عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدای گمنام، رژه خودرویی، و دیدار با خانواده‌های معزز شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: اجتماع بزرگ بسیجیان رضوانشهر در ۵ آذر، گردهمایی نهضت روشنگری بسیجیان پره سر، برگزاری نشست ماهواره و فضای مجازی، اردوی جهادی برگزاری نشست بصیرتی با موضوع تقریب مذاهب و صعود سراسری بسیجیان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

قاسمی افزود: نمایشگاه صنایع دستی و کارگاه تخصصی زن و خانواده، مسابقات تیراندازی، دیدار با رزمندگان، پیاده‌روی خانوادگی، شرکت در نمازجمعه، تجلیل از آمران برتر، همایش اعتلای بسیج، برگزاری جشن ازدواج حضرت محمد(ص) و حضرت خدیجه(س) و برگزاری یادواره شهدا از دیگر این برنامه‌ها است.

وی از آغاز اجرای طرح گشت محله محور در رضوانشهر خبر داد و گفت: اجرای طرح گشت بسیج محله‌محور در سطح چندین پایگاه مقاومت بسیج از جمله طرح هایی که به‌منظور برقراری آرامش و آسایش در محلات، در هفته بسیج امسال به‌صورت پایلوت کار خود را آغاز کرده و به مرور در تمام طول سال به اجرا در می‌آید.

فرمانده سپاه رضوانشهر به نقش مهم بسیج در کشور اشاره کرد و افزود: بسیج نماد وحدت، ایثار، گذشت و فداکاری جوانان و موتور محرکه توسعه کشور است که با حضور فعال خود در صحنه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی همواره پشت سر ولایت فقیه ایستاده و در این راه آماده هرگونه فداکاری و از خودگذشتگی است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه