ژاوی: بارسلونا و مسی به هم نیاز دارند؛ گواردیولا یکی از بهترین مربیان جهان است

ژاوی هرناندز از تمدید قرارداد احتمالی لیونل مسی می گوید.

ژاوی: بارسلونا و مسی به هم نیاز دارند؛ گواردیولا یکی از بهترین مربیان جهان است

به گزارش ۸دی، بازیکن سابق بارسلونا معتقد است مسی باید قرارداد خود را هر چه زودتر تمدید کند.

به گزارش گل، مدت زیادی است، موضوع تمدید قرارداد لیونل مسی با بارسلونا به دغدغه اصلی هوادارن بارسلونا تبدیل شده است. با توجه به حرف های بارتومئو، به نظر می رسد قرارداد این بازیکن تمدید شده است و فقط اعلام رسمی، در این باره باقی مانده است. خاویر تباس، رئیس لالیگا نیز در این باره صحبت کرده بود.

او در مصاحبه ای در این باره گفته بود:

مسی با بارسلونا قرارداد دارد و همین حالا هم آن را تمدید کرده است. قراردادها وقتی رسمی و لازم الاجرا می‌شوند که طرفین آن را امضا کنند و اعلام شدن یا نشدنش، تغییری در آن به وجود نمی‌آورد. و مسی قرارداد جدیدش را امضا کرده است. اگر مرا فریب نداده باشند، او تمدید کرده است!

ژاوی، اسطوره باشگاه بارسلونا امیدوار است این حرف ها حقیقت داشته باشند و مسی در بارسلونا بماند. وی در مصاحبه ای در این مورد گفت:

امیدوارم همان طور که رئیس بارسلونا گفته، قرارداد مسی تمدید شده باشد. مسی به بارسلونا نیاز دارد همان طور که بارسلونا نیز به او نیاز دارد. برای بارسلونا بسیار خوب خواهد بود مسی تا پایان دوران فوتبالش در این باشگاه بماند. به عنوان عضوی از خانواده بارسا، می خواهم مسی در بارسلونا بماند. ماندن او به نفع خودش خواهد بود. مسی بهترین بازیکن تاریخ است.

ژاوی در ادامه درباره عملکرد خوب بارسلونا در این فصل نیز گفت:

بارسلونا خوب عمل کرده است. البته می تواند بهتر هم شود. عمکرد و نتیجه گیری یک تیم در ابتدای فصل، بسیار حیاتی است. فکر می کنم در کل تیم خوب کار می کند.

ژاوی درباره ایده حسن التوادی، برای اینکه در آینده هدایت تیم ملی قطر را در جام جهانی ۲۰۲۲ بر عهده بگیرد، نیز صحبت کرد:

باعث افتخار است که حسن التوادی چنین فکر می کند. این درست است که من قصد دارم در آینده مربی شوم اما نمی خواهم فعلا این کار را انجام دهم. ممکن است یکی از گزینه های من برای مربی گری، تیم ملی قطر باشد. این کار، چالش هیجان انگیزی خواهد بود. از تقدیرات این کشور (قطر) سپاس گزارم. می خواهم از هر طریقی به آن ها در جام جهانی کمک کنم. امکان دارد در دوحه و شاید بعد در تیم ملی شروع به کار کنم و روشن است که دوست دارم یک مربی باشم.

ژاوی درباره بهترین سرمربیانی که زیر نظر آن ها بازی کرده است، گفت:

لوئیس آراگونس و پپ گواردیولا، احتمالا بهترین مربی های بودند که من تا الان داشتم. همچنین من زیر نظز فرانک رایکارد، لوئیس فن خال و لوئیز انریکه نیز کار کرده ام و از همه آن ها چیز های زیادی آموخته ام. من تحت نظر آن ها از بازی کردن، لذت می بردم. فرصت این را داشتم که زیر نظر بهترین مربی های دنیا، بازی کنم. آراگونس و گواردیولا؟ آن ها سبک فوتبال فوق العاده ای داشتند. همیشه می خواستند مالکیت توپ را داشته باشند. گواریولا حالا یکی از بهترین مربیان جهان است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه