جانشین سپاه ناحیه لنگرود:

چهارمین محموله کمک‌های مردم لنگرود به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد

جانشین سپاه ناحیه لنگرود گفت: چهارمین کامیون کمک‌های مردمی شهرستان لنگرود با اقلامی همچون برنج، پتو و پلاستیک و مایحتاج اولیه زندگی به منطقه کرمانشاه شهر “کرند” ارسال شد.

چهارمین محموله کمک‌های مردم لنگرود به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد

به گزارش ۸دی، علی یعقوبی اظهار داشت: چهارمین کامیون کمک‌های مردمی شهرستان لنگرود که توسط پایگاه‌های مقاومت حوزه‌های شلمان و چمخاله جمع‌آوری شده بود به مناطق غرب کشور اعزام شد.

جانشین سپاه ناحیه لنگرود  گفت: ۱۵ تن آب معدنی، ۲۰ تن مرغ، وسایل گرمایشی، پتو، وسایل آشپزخانه، کپسول گاز و پلاستیک از جمله اقلامی است که تاکنون از سوی سپاه ناحیه لنگرود استان گیلان به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

وی با بیان اینکه هدف از ارسال این اقلام، پشتیبانی از مردم در مقابل سرمای هوا است افزود: چهارمین کامیون سپاه ناحیه لنگرود با اقلامی همچون برنج، پتو، پلاستیک و مایحتاج اولیه زندگی به منطقه کرمانشاه شهر “کرند” اعزام شد.

یعقوبی با اشاره به هفته بسیج و اجرای بیش از ۹۰ برنامه محوری و جانبی در شهرستان لنگرود بیان داشت: در هفته بسیج امسال ۱۰ واحد مسکن محزومان که بیشتر آن در منطقه محروم اطاقور است، به ارزش  ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود.

جانشین سپاه ناحیه لنگرود اظهار داشت: یادواره‌های شهدا، اربعین شهید گمنام، گلباران مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه و همچنین دیدار با خانواده‌های معظم شهدا از جمله برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان لنگرود است.

وی با بیان اینکه امسال شهرستان لنگرود میزبان شهید تازه تفحص شده عملیات والفجر ۱۰ بوده است اعلام کرد: چند روز گذشته پیکر “شهید قاسم حسن‌پور کلیدبری” با دستان پرشور مردم شهرستان لنگرود در مزار شهدای کلیدبر تشییع شد.

یعقوبی با اشاره به وداع با پیکر این شهید بزرگوار اعلام کرد: این شهید سه روز میهمان شهرستان لنگرود بود و در این ایام حزن و اندوه حال و هوای شهر را به دوران دفاع مقدس برد و شور و شعف خاصی را ایجاد کرد.

جانشین سپاه ناحیه لنگرود با اعلام اینکه مراسم سوم و هفتم این شهید مصادف با هفته مبارک بسیج برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: در این هفته پایگاه‌های مقاومت متعددی در سطح شهرستان لنگرود افتتاح می‌شود.

یعقوبی اعلام کرد: برگزاری برنامه‌های جانبی همچون بازی‌های بومی محلی و مسابقات ورزشی که باعث نشاط و شادابی بسیجیان و مردمان می‌شود نیز از جمله برنامه‌های سپاه ناحیه لنگرود در هفته باشکوه بسیج است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه