برگزاری کنسرتها و مجالس بر خلاف عرف در گیلان تاسف بار است

حجت الاسلام صدیقی در خطبه های نمازجمعه صومعه سرا تصریح کرد: بعضی از کنسرت‌ها به نام شهرستان در حال برگزاری است که به هیچ وجه با باور‌ها و ارزش‌های دینی ما هم خوانی ندارد.

برگزاری کنسرتها و مجالس بر خلاف عرف در گیلان تاسف بار است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از واران نیوز، حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر به سفارش خویش و نمازگران به تقوای الهی، اظهار کرد: اساس دین بر محبت و حب بنا شده است.
وی افزود: دوست داشتن دوستان خدا و نفرت و دشمنی با دشمنان خدا از اساس دین است که ایمان با آن کامل می‌شود.
امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه از ۱۴ اسفند هفته نیکوکاری آغاز می‌شود، گفت: تاسیس کمیته امداد به دست امام‌خمینی(ره) نیازی بود که در
جامعه احساس می‌شد.
صدیقی تصریح کرد: با تاسیس کمیته امداد بر قسمتی از آلام و دردهای خانواده‌های مستمند در جامعه اسلامی مرحم گذاشته شد.
وی با بیان اینکه به برادران و خواهران ایمانی سفارش کرد تا در جشن نیکوکاری شرکت کنند، خاطرنشان کرد: مسلمانان باید در ایامی که سال جدید
را در پیش داریم دست کمیته‌امداد را در یاری رساندن به مستمندان بگیرند.
امام‌جمعه صومعه‌سرا با اشاره به ۱۵ اسفند روز درختکاری، تاکید کرد: مردم نباید در این روز کوتاهی کنند و فضای خانه را با گل و گیاه شاداب نمایند.
صدیقی با بیان اینکه، از نیاز همیشگی جامعه روی آوردن به معنویات است، اظهار کرد: همه باید اطرافیانشان را به نمازجماعت، حضور د رمساجد و
اجتماعات مسلمانان، مزار شهدا و یادواره‌های شهدا سفارش کنند که حضور داشته باشند.
وی افزود: برای مقابله با دشمن درون و بیرون، باید از وجود شهدا بهره ببریم زیرا با شهدا بودن اقتدار درون را تقویت می کند تا در بیرون
بتوانیم با دشمنان مقابله کنیم.
خطیب جمعه صومعه‌سرا گفت: در مطبوعات مطالبی نوشته می‌شود که اسلام ناب محمدی را زیر سوال می‌برند و دل انسان مسلمان را آزرده می‌کنند.
صدیقی تصریح کرد: بعضی از کنسرت‌ها به نام شهرستان در حال برگزاری است که متاسفانه با باور‌ها و ارزش‌های دینی ما هم خوانی ندارد.
وی با بیان اینکه، دشمن از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به مسلمانان استفاده می کند، خاطرنشان کرد: مجالسی که نباید برگزار شود ولی در حال برگزاری و عرف شدن است.
خطیب جمعه صومعه‌سرا تاکید کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید هوشیار و آگاه باشیم و در زمانه‌ای که به سر می‌بریم دشمنان اسلام را بشناسیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه