کلوپ پس از تساوی لیورپول مقابل سویا: حس باخت دارم؛ به ذهنیت بازیکنانم شکی ندارم

قرمزها به راحتی دیداری را که با سه گل جلو بودند، با تساوی عوض کردند.

کلوپ پس از تساوی لیورپول مقابل سویا: حس باخت دارم؛ به ذهنیت بازیکنانم شکی ندارم

به گزارش ۸دی، شب گذشته در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهی، تیم های سویا و لیورپول به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه پر گل ۳ به ۳ به پایان رسید.

به نقل از سایت رسمی لیورپول، یورگن کلوپ پس از این دیدار در جمع خبرنگاران گفت:

شرح بازی کاری آسانی است. دو نیمه متفاوت را دیدیم. نیمه اول لیورپول فوق العاده بازی کرد و در نیمه دوم اشتباهاتی مرتکب شده و نتوانستیم فوتبال بازی کنیم. طبیعی است که پس از اینکه شما جلو هستید نتیجه را کنترل کنید. ما نیز تیمی هستیم که توانایی انجام این کار را داریم ولی در نیمه دوم نتوانستیم بازی کنیم. آنها گل اول را زدند و بدیهی بود که جو استادیوم بلافاصله تغییر کرد. این باعث تغییر در تیم سویا شد. تا قبل از گل دوم، ما می خواستیم به گل اول شان واکنش نشان دهیم اما زمانی که گل دوم به ثمر رسید، بازی کاملا باز شد. می توانستیم روی ضد حملات به گل برسیم ولی این اتفاق رخ نداد. ما خودمان درب را برای حریف باز گذاشتیم. بنابراین آنها در دقایق پایانی گل زدند و این تمام داستان بازی بود.

وی ادامه داد:

نتیجه ناامید کننده ای بود. شاید بازیکنان لیورپول پس از نیمه اول فکر کردند که بازی را برده اند ولی این اشتباه بود. نباید به آنها اجازه می دادیم هرکاری می خواهند بکنند زیرا حدود ۵۰ دقیقه آنها در نیمه دوم فرصت جبران داشتند. این اولین بار نیست که چنین بازگشتی در فوتبال رخ می دهد و قطعا آخرین نیز نخواهد بود. ما همین کار را به طور مشابه در خانه نیز انجام دادیم. یعنی از جمعیت حاضر در ورزشگاه و اتمسفر استفاده کردیم. جو ورزشگاه در این مسابقه نیز بسیار به کمک سویا آمد. آنها از آن برای نشان دادن شخصیت خود استفاده کردند. اگر بازی در آنفیلد و ۳-۰ به نفع ما بود، شرایط فرق می کرد. سویا به خوبی جنگید و همانگونه که گفتم ما اجازه دادیم تا به بازی برگردند این اشتباه اصلی ما بود.

سرمربی لیورپول در خصوص اینکه آیا از یک امتیاز راضی است، تصریح کرد:

قطعا نه. شاید اگر قبل بازی به من می گفتید در پایان نتیجه مساوی می شود مشکلی نداشتم. اما وقتی شما مانند نیمه اول بازی می کنید و سه گل می زنید، انتظار دارید پیروز شوید.

او در مورد ذهنیت بازیکنانش افزود:

قبول ندارم ذهنیت پیروزی نداشتیم زیرا قبلا بارها شده که این مسئله را ثابت کرده ایم. بله امشب عملکرد خوبی نداشتیم ولی این یک مشکل بزرگ در تیم مان نیست. بله باید برای بازی در چنین اتمسفرهایی، تجربه مان بیشتر و بیشتر شود. آیا می توانستیم بهتر بازی کنیم؟ بله ۱۰۰ درصد. آیا فکر می کنید مشکل ذهنیتی داریم؟ قطعا خیر. ما می خواستیم مانند نیمه اول بازی کرده و بازی را کنترل کنیم. دو گل روی ضربات آزاد زدیم که فوق العاده بود و دو گل نیز از روی همین ها خوردیم. فوتبال همین بوده و تا سوت پایان بازی، هر چیزی ممکن است. من هیچ شکی بابت ذهنیت بازیکنان ندارم.

کلوپ اضافه کرد:

می دانیم که یک امتیاز بیشتر از روز گذشته داریم. در حال حاضر نمی توان دیگر این بازی را عوض کرد. احساس می کنم بازی را باختیم. از سویا هم بپرسید، آنها حس پیروزی دارند. باید سریعا برای آمادگی برای دیدار با چلسی اقدام کنیم. اکنون همه می خواهند نتیجه را تغییر دهند ولی این چیزی است که به دست آمده و نمی توان آن را عوض کرد. ما تجربه مان بیشتر شد و دیگر وقت آن است که نتیجه را قبول کرده و ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه