پس از پیروزی دیشب؛

وقتی رونالدو از مصاحبه با خبرنگاران خودداری کرد/ من یک چیز می گویم و شما چیز دیگری منتشر می کنید!

فوق ستاره پرتغالی دیشب پس از پیروزی تیمش، از مصاحبه با خبرنگاران خودداری کرد.

وقتی رونالدو از مصاحبه با خبرنگاران خودداری کرد/ من یک چیز می گویم و شما چیز دیگری منتشر می کنید!

به گزارش ۸دی، رئال مادرید دیشب موفق شد در دیداری یک طرفه، با شش گل آپوئل قبرس را در هم بکوبد و کریستیانو رونالدو دو بار در جریان این مسابقه گلزنی کرد تا ۴ دیدار بدون گلش را به فراموشی بسپارد.

با این حال، برنده ۴ توپ طلای دنیای فوتبال، پس از بازی از مصاحبه با رسانه های حاضر در ورزشگاه سرباز زد. به نقل از FFT، کاپیتان تیم ملی پرتغال گویا به خاطر شایعات منتشر شده در اخبار پیرامون نارضایتی اش در مادرید و همچنین اختلافش با کاپیتان سرخیو راموس، به شدت از دست خبرنگاران عصبانی بوده است. بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید در شرایطی که از میکسدزون (راهروی حد فاصل رختکن به زمین) عبور می کرد، به خبرنگاران گفت:

وقتی من یک چیز می گویم و شما چیز دیگری منتشر می کنید، چطور می توانم مصاحبه کنم؟

خبرهای منتشر شده حاکی از آن است که رونالدو و راموس پس از صحبت های اخیر کریس در مورد ضعیف شدن رئال مادرید در پی خروج آلوارو موراتا و هامس رودریگز، باهم اختلاف پیدا کرده اند.

گفتنی است کریستیانو رونالدو در شرایطی که تنها یک گل در این فصل لالیگا زده است، توانسته ۸ بار در ۵ بازی لیگ قهرمانان گلزنی کند تا تعداد گل هایش در این رقابت ها به همراه رئال مادرید را به ۹۸ برساند. لیونل مسی به عنوان نزدیک ترین تعقیب کننده او ۹۷ بار گلزنی کرده و امشب باید در برابر یوونتوس بازی کند.

انتهای پیام/

منبع: طرفداری

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه