زریق پول علاوه بر رونق اقتصادی، خود یک مالیات غیر مستقیم نیز است

امام جمعه سیاهکل ضمن آرزوی موفقیت برای تحقق حماسه سیاسی توسط دولت گفت: پرداخت ۲ هزار میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران توسط دولت، گام مؤثری در اجرایی شدن پروژه های عمرانی می باشد که البته این مبلغ ۱۰ برابر بودجه عمرانی کشور است.

زریق پول علاوه بر رونق اقتصادی، خود یک مالیات غیر مستقیم نیز است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از درسیاهکل ، حجت الاسلام و المسلمین محمد شیدایی امام جمعه سیاهکل، امروز در خطبه های نماز جمعه عبادی سیاسی این شهر اظهار کرد: در پی ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، از دولت آقای روحانی می خواهم تا با تکیه بر توان داخلی، رشد صادرات، کاهش واردات، تزریق پول به پروژه های عمرانی، صنایع داخلی، توسعه راه ها و راه آهن، زیباسازی شهرها، ساخت هواپیمای مسافرتی، تولید دارو و وسایل پزشکی مورد نیاز کشور، تولید دستگاه ها و مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات، گام بلندی را در راه رسیدن به این فرمایش رهبری بردارند.

وی ادامه داد: دولت می تواند مانند کشورهای بزرگ جهان همچون ژاپن، چین، هند، ترکیه، روسیه و آمریکا که با تزریق پول کارخانجات خود را رونق داده اند و به اقتصادهای بزرگ جهان تبدیل شده اند، با توقف فروش نفت، گاز، معادن کشور، توقف صادرات مواد اولیه و به جای آن با صادرات تولیدات کارخانجات، ماشین ها و فرآورده های صنعتی و با تزریق پول به پروژه های عمرانی و صنایع داخلی در این مسیر گام بردارد.

خطیب جمعه سیاهکل تصریح کرد: تزریق پول علاوه بر رونق اقتصادی، خود یک مالیات غیر مستقیم نیز است و با مالیات مستقیم نیز می توان نقدینگی کشور را مدیریت کرد و همچنین توان دولت را در افزایش مالیات مستقیم بالا برد. افزایش حقوق و یارانه فشار تورم را از روی دوش مردم بر می دارد و یارانه نقدی تزریق خون به بدنه جامعه است.

حجت الاسلام و المسلمین شیدایی با تشکر از دولت برای افزایش بودجه عمرانی کشور گفت: بنا بر گفته نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور، با اختصاص ۳۷ هزار میلیارد تومان از طریق بودجه عمرانی، ۹۰ هزار میلیارد تومان، ۱۰ هزار میلیارد تومان و ۵۰ میلیارد دلار از ردیفهای دیگر که حدوداً معادل ۳۰۰ هزار میلیارد تومان می شود، در سال ۹۳ شاهد تحول عظیمی در پروژه های عمرانی کشور خواهیم بود.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای تحقق حماسه سیاسی توسط دولت افزود: پرداخت ۲ هزار میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران توسط دولت، گام مؤثری در اجرایی شدن پروژه های عمرانی می باشد که البته این مبلغ ۱۰ برابر بودجه عمرانی کشور است.

امام جمعه سیاهکل با تشکر از تلاش های سرهنگ پاسدار دوستی و خانواده وی در جامعه القرآن الکریم اهل بیت (ع) سیاهکل که گام ارزشمندی را در راستای آشنایی کودکان و نوجوانان با معارف قرآنی برداشته اند، از مردم شهرستان سیاهکل خواست تا با فرستادن کودکان و نوجوانان خود به این مرکز، آنها را با عطر دل انگیز قرآن آشنا کرده و خانه های خود را معطر به قرآن نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین شیدایی با تشکر از شهردار، شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری سیاهکل برای زیباسازی شهر، از آنها خواست تا با جذب پیمانکاران بزرگ و سپردن پروژه های عمرانی شهر به آنها، هرچه بیشتر موجب رشد و توسعه شهر سیاهکل بشوند.

وی خاطرنشان کرد: چهارشنبه ۱۴ اسفند ماه روز احسان و نیکوکاری است و از مردم خوب و فداکار سیاهکل می خواهم تا با کمک به مراکز دریافت کمک های مردمی، دست خانواده های محروم جامعه را بگیرند.

خطیب جمعه سیاهکل با اشاره به در پیش بودن روز درختکاری، از نیروهای اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سیاهکل که مسئولیت حفظ و حراست جنگلها و مراتع شهرستان را عهده دار هستند تشکر کرد و از مردم سیاهکل می خواهم تا با توسعه درختکاری بر فضا و طبیعت زیبای شهرستان بیافزایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه