خبرنگار:‌ ابوالفضل شکری
بخشدار کلاچای در نطقی انتقادی:

ما همه تدارکاتچی یک کارخانه کمپوست شده‌ایم!

بخشدار کلاچای با اشاره به ناهماهنگی های کارخانه کمپوست رودسر با بخشداری گفت: آقای فرماندار!‌ جسارت نشود، ما همه تدارکاتچی یک کارخانه کمپوست با مدیریت آنجا شده‌ایم.

ما همه تدارکاتچی یک کارخانه کمپوست شده‌ایم!

به گزارش هشت دی، هادی کوچکی صبح امروز در جلسه کمیته پسماند شهرستان رودسر در دفتر فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: امروز مشکلاتی درباره حمل زباله در منطقه داریم که نیازمند به هماهنگی شهرداری رودسر و مدیر پروژه پسماند است.

وی با بیان اینکه اکنون مشکلاتی درباره ری‌جکت زباله کارخانه کمپوست وجود دارد افزود: گاهی می‌بینم یک هفته زباله روستاها تحویل گرفته نشده و بعد تازه اطلاع پیدا می کنیم که زباله روستایی تحویل گرفته نشده است.

بخشدار کلاچای گفت: ما زباله ها را جمع آوری می کنیم ولی وقتی ماشین آلات به کارخانه کمپوست می روند می گویند به این دلیل که ری جکتی زباله توسط کلاچای انجام نمی شود زباله این بخش را تحویل نمی گیریم در حالی که قرار بود به هیچ وجه به دلیل مشکلات این چنین و بدهی و نقص کار کارخانه از تحویل گرفتن زباله جلوگیری نکند.

کوچکی ادامه داد:‌ مشکلی اگر پیش می‌آید مسئولان باید پیگیری کنند اما متأسفانه برخی انتظار دارند همه امور را باید بخشداری پیگیری کند با این وجود وقتی ما تماس می‌گیریم و پیگیری می‌کنیم می‌گویند با شهردار صحبت کنید.

وی با اشاره به عدم هماهنگی کارخانه کمپوست رودسر با بخشداری در تحویل گرفتن زباله اظهار کرد:‌ آقای فرماندار!‌ جسارت نشود، ما همه تدارکاتچی یک کارخانه کمپوست با مدیریت آنجا شده‌ایم. اگر قرار باشد من مشکلات را به دوش دیگران و دیگران هم به دوش دیگرانی بی‌اندازند که مشکل حل نمی‌شود.

بخشدار کلاچای ادامه داد: ما ۱۰۰ درصد زباله را به کارخانه می‌بریم آیا باید ۷۰ درصد زباله را برگردانیم؟ بعد هزینه آن را هم پرداخت کنیم. ما در بحث ری‌جکت هم با مشکل مواجه هستیم و برای دفن و پوشش آن مسئله داریم و باید راهکاری برای حل این مشکل وجود داشته باشد.

کوچکی در پایان تأکید کرد:‌ باید این مشکل با هماهنگی ادارات و نهادها حل شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه