“اسکار “در دستان دختری ۷ ساله !+عکس

بازیگر خردسال بروکلین پرینس ، بروکلین پرینس به لطف بازی در فیلم جدیدی به نام “پروژه فلوریدا” توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

“اسکار “در دستان دختری ۷ ساله !+عکس

به گزارش ۸دی، روکلین پرینس تنها هفت سال دارد ولی پس از موفقیت در نقش خود در فیلم جدید “پروژه فلوریدا” از هم اکنون ممکن است موفق به دریافت جایزه اسکار شود! .

این بازیگر کوچک از سن بسیار پایین بازیگری را شروع کرده و پیش از حضور در یک فیلم سینمایی، از دو سالگی در تبلیغات نقش بازی کرده بود و اکنون با ستاره هایی مانند گل گادوت (بازیگر فیلم زن شگفت انگیز) و جان بویگا (بازیگر جنگ ستارگان) همنشین شده است.

وی به لطف تلاش های خود در بازی در فیلم پروژه فلوریدا ساخته سین بیکر توانسته مورد توجه قرار بگیرد.

این ستاره کوچک در این فیلم نقش دختر شش ساله ای به نام مونی را بازی می کند و تقریبا در تمام صحنه های فیلم خوش خوراکی و حاضر جوابی های جالبش را به نمایش می گذارد.

او اخیرا در مصاحبه ای افشا کرده او اجازه دارد هرچیزی دوست دارد در جلوی دوربین بگوید وتنها متن بسیار کمی از فیلمنامه به او داده می شود.

ظاهرا او علاقه زیادی به خوراکی دارد، از این رو در این مصاحبه در مورد چیزهایی که سرصحنه فیلمبرداری به او داده بودند نیز صحبت کرد: “من وافل (نوعی شیرینی) ، املت ، کیک ، پنکیک ، ساندویچ ، حلقه های پیاز سوخاری ، همبرگر ، بیکن ، شربت تمشک خوردم….”

حتی سین بیکر کارگردان این فیلم در مورد خوش خوراکی بازیگر کوچکش شوخی کرده و گفته :”او عاشق خوردن است.

منظورم اینه که از تمام صحنه هایی که غذا در آن وجود دارد، به راستی لذت می برد.”

بروکلین می گوید: “من پنج سال است این کار را انجام می دهم و فقط چند ساعت طول می کشد فیلمنامه را حفظ شوم، مغزم الان عادت کرده است.”

“من با خوردن آبنبات خستگی در می کنم ولی پس از یک روز سخت کاری ، مدیتیشن انجام می دهم چون واقعا مرا آرام می کند، یا مدیتیشن میکنم و یا چرت می زنم.”

“مامانم اغلب لباس هایی که می پوشم را انتخاب می کند و پدرم با همه آنها موافق است ولی من هم همیشهآنها را دوست دارم.

روز گذشته خودم لباس هایم را انتخاب کردم و خوب بود. من خرید از برندهای اچ اند ام و زارا را دوست دارم.”

” به تازگی با هلن میرن آشنا شدم گرچه من تابه حال هیچ یک از فیلم های او را ندیدم ولی پدرم به منگفت او بازیگر بزرگی است و واقعا خانم بسیار خوب و زیبایی بود.

شاید به نظر دیوانگی برسد ولی من آرزو دارم روزی نقش دختر اما واتسون را بازی کنم.”

پس از بازی بروکلین پرینس در فیلم مذکور بسیاری بر این باورند که ستاره کوچک جدیدی متولد شده و احتمال برنده شدن جایزه اسکار از سوی او بسیار زیاد است.

به ویژه کارگردان فیلم پروژه فلوریدا اظهار دارد که در یکی از صحنه های احساسی این فیلم ، این دختر کوچولو خود را کاملا در این نقش غرق کرده و درحالی که بغض کرده ، بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته است.

همچنین گفته می شود وی قرار است به زودی در فیلم جدیدی با اقتباس از داستان “یکی و آن هم ایوان”با ستاره معروف آنجلینا جولی همبازی شود.

گویا قرار است آنجلینا نقش استلا (فیل) و بروکین نقش روبی (بچه فیل) را داشته باشد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه