هدف و منظور رهبر انقلاب از طرح اقتصاد مقاومتی، بالندگی اقتصاد کشور است

حجت الاسلام و المسلین تقی روحانی در خطبه های این هفته نماز جمعه املش با اشاره به بیان مهم رهبر انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی افزود: هدف و منظور معظم له از طرح این مهم، بالندگی اقتصاد کشور است.

هدف و منظور رهبر انقلاب از طرح اقتصاد مقاومتی، بالندگی اقتصاد کشور است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از املش ما، امام جمعه شهرستان املش گفت: مردم و مسوولان باید در عمل اقتصاد مقاومتی را اجرا کنند.به گزارش املش ما به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلین تقی روحانی در خطبه های این هفته نماز جمعه املش با اشاره به بیان مهم رهبر انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی افزود: هدف و منظور معظم له از طرح این مهم، بالندگی اقتصاد کشور است.

وی ادامه داد: ایشان معتقدند ملت ایران باید در همه امور روی پای خود بایستد و با تکیه بر توان داخلی، نوآوری و خلاقیت اقتصاد کشور را متحول کند.

امام جمعه املش تصریح کرد: همه مسوولان و مردم باید خط مشی رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی را نه در شعار بلکه در عمل اجرایی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش در مورد همایش مهم سبک زندگی اسلامی که توسط دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار خواهد شد، گفت: در این همایش بیش از ۲۰۰ مقاله از سراسر کشور در مورد سبک زندگی اسلامی ارائه شده و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام روحانی به فرا رسیدن هفته منابع طبیعی نیز اشاره و اضافه کرد: همه باید در نگهداری و مراقبت از عرصه های طبیعی و منابع خدادادی کوشا باشند و همانطوری که این منابع از نسل های گذشته به ما رسیده، نسل حاضر هم باید با استفاده درست از منابع طبیعی، این امانت الهی را به نسل های آتی تحویل دهد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه