فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت:

۶ کامیون کمک‌های مردمی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد

فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت با بیان اینکه تاکنون ۶ کامیون از ناحیه سلمان رشت به منطقه کرمانشاه ارسال شده است گفت: ۲ کامیون دیگر از اقلام ضروری جمع آوردی شده باقی‌مانده است و به‌زودی ارسال می‌شود.

۶ کامیون کمک‌های مردمی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد

به گزارش ۸دی؛ سرهنگ محمدرضا فیضی‌نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: اقلام ضروری و مورد نیاز مردم کرمانشاه توسط سپاه ناحیه سلمان رشت جمع آوری و تاکنون مجموعاً ۶ کامیون به منطقه کرماشاه اعزام شد.

وی با بیان اینکه هنوز ۲ کامیون دیگر از کمک‌های مردمی باقی مانده است افزود: این ۲ کامیون نیز در اسرع وقت اعزام می‌شود تا اقلامی همچون برنج، انواع خوراکی و نوشیدنی‌ها، چراغ‌های گرم کننده و خوراک‌پزی، پتو، لباس و چادر را به‌دست مردم زلزله زده برسانند.

فیضی‌نیا از افتتاح مسکن محرومان و پایگاه‌های مقاومت در هفته بسیج خبر داد و گفت: مراسم یادواره شهدا، گلباران مزار شهدا، دیدار با ۲ ائمه جمعه و تجلیل از بسیجیان نمونه از جمله فعالیت‌هایی است که در هفته بسیج انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت به تجمع حماسی بسیجیان در ۵ آذر اشاره کرد و اظهار داشت: مانند هرسال همه بسیجیان در یک نقطه تجمع کرده و برنامه‌هایی با حضور مسئولان شهرستان رشت اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در طول این هفته نشست‌های بصیرتی نیز برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: سخنرانانی مجرب از سوی سپاه برای سخنرانی و برگزاری نشست به محله‌ها اعزام می‌شوند.

فیضی‌نیا هدف از برگزاری این نشست‌ها را افزایش بینش و بصیرت بسیجیان دانست و بیان کرد: سخنرانان مسائل روز و اطلاعاتی را که یک بسیجی نیازمند به آن هستند را به آنان ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه