خبرنگار:‌ ابوالفضل شکری
رئیس هیأت مدیره شرکت تعاونی نسیم خزر:

مصوبات استانداران گیلان هم بر زمین ماند / بازار ماهی‌فروشان رودسر در کشاکش وعده و وعید مسئولان + تصاویر

مصوبات استانداران گیلان درباره بازار ماهی‌فروشان رودسر که تنها با مشارکت مردمی پیشرفت ۲۵ درصدی دارد هم بر زمین مانده است.

مصوبات استانداران گیلان هم بر زمین ماند / بازار ماهی‌فروشان رودسر در کشاکش وعده و وعید مسئولان + تصاویر

اسماعیل اصغرزاده رودسری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار  هشت دی درباره آخرین وضعیت بازار ماهی‌‌فروشان شهر رودسر اظهار داشت:‌ پروژه بازار ماهی رودسر در سال ۸۹ به دست استاندار فقید گیلان آقای مهندس قهرمانی کلنگ‌زنی شد اما با داشتن ۱۱۰ عضو و مشارکت اولیه مردمی ۲۲۰ میلیون تومانی با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی متوقف شده است.

وی افزود: زمین مربوط به بازار ماهی‌فروشان با مشارکت شهرداری وقت با ۴۰ درصد سهام شهرداری و ۶۰ درصد آورده شرکت نسیم خزر دریافت و پروژه را شروع کردیم.

رئیس هیأت مدیره شرکت تعاونی نسیم خزر با بیان اینکه این پروژه دارای پروانه ساختمانی است گفت: کمبود منابع مالی باعث شد تسهیلات در نظر گرفته شده هم برای این پروژه بی‌فایده باشد.

وی ادامه داد:‌ بنده به عنوان رئیس هیأت مدیره پروژه بازار ماهی‌فروشان رودسر از مسئولان شهرستان و بویژه فرماندار شهرستان درخواست می‌کنم برای باقیات و صالحات خودشان به این پروژه رسیدگی کنند.

اصغرزاده با اشاره به مذاکرات انجام گرفته شده با شهرداران سابق رودسر از جمله آقایان کحالی و قنبرزاده اظهار کرد: یکی از شعارهای شورای پنجم سامان دادن به پروژه بازار ماهی‌فروشان بود اما عملا در این خصوص کاری صورت نگرفته است.

وی افزود:‌ با توجه به موقعیت جغرافیایی پروژه که در مسیر کمربندی قرار گرفته است و معضل ترافیکی که در بازار فعلی ماهی‌فروشان وجود دارد از مسئولان می‌خواهم که به این پروژه توجه کنند.

رئیس هیأت مدیره شرکت تعاونی نسیم خزر گفت:‌ تاکنون تنها برای این پروژه از محل ۲۲۰ میلیون تومان آورده مردمی هزینه شده است.

اصغرزاده ادامه داد:‌ در زمان استانداری آقای قهرمانی ۲ میلیارد تومان و در زمان استانداری آقای هاشم‌نیا ۳ میلیارد تومان برای این پروژه مصوب شد و حتی به بانک معرفی شدیم ولی با وجود داشتن پروانه و مجوزها و مشارکت ۴۰ درصدی شهرداری هیچ کدام از این مبالغ تخصیص پیدا نکرد.

وی با بیان اینکه قرار بود پروژه ظرف ۲ سال به مرحله بهره‌برداری برسد اما کار در ۲۵ درصد متوقف شد افزود:‌ تنها فرماندار فعلی برای این پروژه نامه‌نگاری‌هایی انجام دادند و زحمت کشیدند اما از دیگر مسئولان از نماینده گرفته تا اعضای شورا هیچ کمکی نکردند و تنها قول و وعده دادند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه