صبح امروزرخ داد؛

بازدید امام‌جمعه لنگرود از موکب و مناطق زلزله‌زده در گیلانغرب/درخواست سلیمانی از گروه‌های جهادی برای احداث سرپناه برای مردم

امام‌جمعه لنگرود صبح امروز با حضور از گیلانغرب از موکب لنگرود و مناطق زلزله‌زده گیلانغرب بازدید کرد.

بازدید امام‌جمعه لنگرود از موکب و مناطق زلزله‌زده در گیلانغرب/درخواست سلیمانی از گروه‌های جهادی برای احداث سرپناه برای مردم

به گزارش ۸دی؛ به نقل از لنگرخبر به کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جواد سلیمانی امام‌جمعه لنگرود صبح امروز با حضور در گیلانغرب از موکب لنگرود و مناطق زلزله‌زده گیلانغرب بازدید کرد.

دیدار با امام‌جمعه گیلانغرب، دیدار با فرنگیس حیدرپور از شیر زنان دوران جنگ تحمیلی در روستای اوازین گورسفید از توابع گیلانغرب و پرداخت کمک‌های نقدی و غیر نقدی به زلزله‌زدگان از دیگر برنامه‌های وی بود.

امام‌جمعه لنگرود طی پیامی از مردم درخواست کرد تا با کمک‌های نقدی و غیر نقدی شامل برنج و حبوبات به عتبات و عالیات شهرستان‌ها، به مردم زلزله‌زده کرمانشاه کمک کنند.

سلیمانی با تشکر از حضور به‌موقع مردم در پای صحنه‌ها گفت: طبق پیش‌بینی هواشناسی شاهد بارش باران در کرمانشاه هستیم و مردم زلزله‌زده در چادر یا کپر زندگی می‌کنند که با کوچک‌ترین باد از بین می‌رود و لازم است مردم در قالب گروه‌های جهادی برای آواربرداری و ساخت مسکن برای زلزله‌زدگان مثل همیشه درصحنه باشند.

به گزارش لنگرخبر، ستاد بازسازی عتبات و عالیات شهرستان لنگرود نیز با برپایی موکب در گیلانغرب اقدام به طبخ و توزیع غذای گرم در بین زلزله‌زدگان می‌کند که میزان توزیع غذا در هرروز به ۱۵۰۰ سرو غذا می‌رسد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه