نماينده ولي فقيه در سپاه قدس گيلان:

خون شهیدان نوری هریس و نظری پرچم کفر را لگدمال کرد

به گزارش ۸دی؛ حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری امشب در مراسم وداع با شهدای مدافع حرم علیرضا نظری و بابک نوری هریس در گلزار شهدای رشت، سعادت را رسیدن انسان به کمال دانست و اظهار داشت: شهادت بهترین مرگ است و آرزوی اولیا و پیامبران بوده است. وی با بیان اینکه شهادت انسان را جاودانه […]

به گزارش ۸دی؛ حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری امشب در مراسم وداع با شهدای مدافع حرم علیرضا نظری و بابک نوری هریس در گلزار شهدای رشت، سعادت را رسیدن انسان به کمال دانست و اظهار داشت: شهادت بهترین مرگ است و آرزوی اولیا و پیامبران بوده است.

وی با بیان اینکه شهادت انسان را جاودانه می کند، افزود: شهادت مرگی است که انسان را بیدار می کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه خدا شهادت را برای بندگان خاص خود در نظر گرفته گفت: خداوند هر وقت عاشق کسی شود او را شهید در راه خود می کند.

تسخیری با بیان اینکه مرگ و یا قتل دو شیوه از دنیا رفتن است اظهار کرد: به فرموده امام علی علیه السلام خوش به حال کسانی است که در راه خدا جهاد کرده اند و به شهادت رسیده اند.

وی با اشاره به اینکه هر شخصی پس از شهادت بی بهانه وارد بهشت می شود، گفت: خداوند در قبال ایثارگری جان شهدا در راه خدا بهشت را تصیبشان می کند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به تقدیم کردن جان شهدا در راه دین و ارزش های اسلامی افزود: همه ما مدیون شهدا هستیم و پاداش خون شهدای مدافع حرم اقتدار اسلام و انقلاب شده است.

تسخیری با بیان اینکه خون شهیدان نوری هریس و نظری پرچم اسلام را بر افراشته و پرچم کفر را لگدمال کرده گفت: راه و رسم شهدای مدافع حرم موجب شده تا چشم ها منتظر پیکرهای پاره پاره شهدای مدافع حرم باشد.

وی با تاکید بر اینکه صدای خنجر تکفیری ها از دور شنیده می شود، افزود: اگر شهدای مدافع حرم نبودند اکنون باید در داخل کشور روبروی داعش می ایستادیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه افتخار ما گیلانیان حضور در چند عملیات بزرگ علیه کفر و تقدیم چندین شهید مدافع حرم است، گفت: اعلام پیام نابودی داعش توسط سردار سلیمانی دو ماه پیش در گیلان به جهان مخابره شد و امروز شاهد نابودی کامل آنها هستیم.

تسخیری با اعلام اینکه در سوریه و عراق پرچم استکبار و وهابیت به زمین کشیده شده است گفت: به برکت خون شهدا از جمله شهدای مدافع حرم استکبار جهانی و هم پیمانانشان در جهان به انزوا کشیده شده اند.

وی بیان اینکه پیام شهدا مقاومت و امتدا جهاد در خط ولایت است، گفت: امروز جهان به دلیل اینکه ولایت فقیه محور مقاومت را ایجاد کرده چشم دوخته است و باید قدر ولی فقیه را بدانیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه