فرمانده سپاه تالش خبر داد؛

ارسال دومین محموله بزرگ کمک‌های سپاه و شهروندان تالشی به کرمانشاه

فرمانده سپاه تالش از ارسال دومین محموله بزرگ کمک های سپاه و شهروندان تالشی به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد.

ارسال دومین محموله بزرگ کمک‌های سپاه و شهروندان تالشی به کرمانشاه

به گزارش ۸دی؛ سرهنگ پاسدار پرویز بیدار فرمانده سپاه تالش در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار مریان خبر با تبریک هفته بسیج گفت: تمرکز بسیج در زمان فعلی بر روی فعالیت های نظامی و دفاعی نیست، بلکه در عرصه های مختلف سازندگی، محرومیت زدایی، اشتغال زایی، فعالیت های هدفمند فرهنگی، تقابل کارشناسانه با آسیب های اجتماعی از دیگر کارکردهای بسیج هست.

وی ادامه داد: آنچه که مهم تر و تاثیرگذارتر از تشیکلات بسیج هست، تفکر بسیجی و انقلابی هست، هرگاه تفکر بسیجی در مقطعی از زمان ظهور و  بروز عملی پیدا بکند سبب ساز بسیاری از برکات مثل هشت سال دفاع مقدس بوده و هست ما هم برنامه های متنوعی داریم که در طول هفته بسیج در پایگاه های و حوزه ای بسیج اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه تالش در ادامه گفت:حادثه تلخ و غم باری که در غرب کشور اتقاف افتاد برای همه سخت و دلخراش بود.با ظرفیت بسیج توانستیم لوازمی که مورد نیاز این عزیزان هست که شامل ، آب معدنی ، کنسرو، پتو، برنج ، لباس گرم ، کاپشن، کفش ، کتانی ، نایلون پلاستکی برای چادر ، فرغون ، بیل و مواردی دیگر تهیه و در مرحله اول در هفته گذشته به ارزش ۳۰۰ میلیون ریالی برای زلزله زدگان غرب کشور بفرستیم.

سرهنگ بیدار افزود: مرحله دوم کمک های سپاه و مردم تالش به مناطق زلزله زده به تعداد دو کامیون و ارزش ریالی ۴۸۰ میلیون ریال آماده شده و ارسال خواهد شد.

وی در پایان گفت: حدود ۱۵۰ نفر از بسیجیان شهرستان در قالب گروه های جهادی آمادگی خود را جهت کمک به مردم آسیب دیده اعلام کرده اند ، با توجه به اینکه بازسازی یک روستا در مناطق آسیب دیده از زلزله را به استان گیلان اختصاص داده اند که اگر مورد نیاز شد ، در این زمینه هم بسیجیان تالشی امادگی اعزام به این مناطق را دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه