تکذیب و توضیح دفتر آیت الله رمضانی در خصوص دیدار وی با اصلاح طلبان گیلان + حواشی

هیچگونه ملاقاتی درقالب سران اصلاح طلب گیلان واشخاص موصوف وبا موضوعیت ایجاد تغییرات درمدیریت استان با حضرت آیت الله رمضانی صورت نگرفته است ، لذا این دفتر حق خود را برای پیگیری های قانونی محفوظ می داند

تکذیب و توضیح دفتر آیت الله رمضانی در خصوص دیدار وی با اصلاح طلبان گیلان + حواشی

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، خبری روز گذشته(پنجشنبه) در یکی از سایتهای استان با عنوان ” دیدار جمعی از اصلاح طلبان گیلان با آیت الله رمضانی ” منتشر شد که با واکنش شدید دفتر نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری مواجه گردید.

در این خبر منتشر شده  تلاشی زیاد بر تطهیر برخی اصلاح طلبان گیلان انجام گرفته تا شاید بتواند وانمود کند که دست این اصلاح طلبان در دست بزرگان معنوی گیلان است و همیشه اقدامات خود را با این حضرات هماهنگ می نمایند.

در این دیدار که به اصرار اصلاح طلبان با پوشش فعالان ستاد روحانی برای تطهیر و بازیابی چهره سیاسی آنها با استفاده از چهره های مقبول استان برگزار شده بود ، درخواستشان مبنی بر پا در میانی کردن آیت الله رمضانی با هوشیاری و جواب قاطع وی بی نتیجه ماند.

متن خبر منتشر شده در سایت مذکور:

” جمعی از سران گروه های اصلاح طلب استان گیلان که اغلب نمایندگی احزابی چون مشارکت ایران اسلامی، سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و اعتماد ملی را در گیلان بر عهده دارند با آیت الله دکتر رضا رمضانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست که عبدالغفارشجاع، احمد رمضانپور، محسن باقری، کامران احمدیان، هرمز ربانی، بخشی، محمد زالفی و سید احمد حسینی حضور داشتند در خصوص مسائل گیلان و کشور و فضای جدید سیاسی بحث و تبادل نظر شد و این افراد خواستار ایجاد تغییرات در مدیریت استان شدند و از ایشان خواستند در راستای تحقق خواست مردم که تغییر بوده همکاری کنند.”

لازم به ذکر است از آنجایی که از جانب دفتر آیت الله رمضانی هیچ خبرنگاری برای پوشش خبری این دیدار دعوت نشده بود، جای تأمل و بررسی دارد که چه کسی و با چه هدفی این خبر را به مسئولان این سایت داده است؟!!!

دیدار-جمعی-از-اصلاح-طلبان-گیلان-با-آیت-الله-رمضانی

عنوان این نشست ” دیدار اصلاح طلبان گیلان ” با آیت الله رمضانی نبود

رحمت رحمان نژاد مسئول دفتر آیت الله رمضانی در گفتگو با خبرنگار ۸دی نیوز در واکنش به این خبر ضمن تأیید دیدار برخی فعالان ستاد روحانی با آیت الله رمضانی خاطرنشان کرد: عنوان این نشست ” دیدار اصلاح طلبان گیلان ” با آیت الله رمضانی نبود بلکه جمعی از اعضای ستاد آقای  روحانی با ایشان جلسه ای برگزار نمودند.

وی همچنین اشاره کرد: همانطور که اعضای ستاد انتخاباتی رئیس جمهور با شخصیت های مطرح استان از جمله نمایندگان مجلس و نمایندگان خبرگان دیدارهایی پس از انتخابات داشتند، با آیت الله رمضانی نیز دیدار و گفتگو کردند.

هیچ موضوعی از تغییرات استان در دیدار مذکور مطرح نشد

مسئول دفتر آیت الله رمضانی با اشاره به این دروغ پردازی ابراز نمود: بنده در جلسه حضور داشتم و اصلا آقایان باقری، حسینی و زالفی در این دیدار نبودند و از بین آن ۸ نفری که در سایت نام برده اند آقایان شجاع، رمضانپور، ربانی و احمدیان را می شناسم که حضور داشتند.

رحمان نژاد با بیان اینکه سایت… به دروغ موضوع دیدار را “تغییرات در استان” بیان نمود، تصریح کرد: این در حالی است که محتوای بحث در ارتباط با همدلی و برادری بوده و هیچ موضوعی از تغییرات استان در دیدار مذکور مطرح نشد.

وی همچنین اظهار نمود: متأسفانه سایت… در اقدامی به دور از اخلاق اخبار کذبی را منتشر کرد و حتی متن کامل تکذیبیه دفتر آیت الله رمضانی که بنده برایشان فرستاده بودم را انتشار نداد.

96328

متن کامل تکذیبیه ارسالی دفتر آیت الله رمضانی به این سایت به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

مدیر مسئول محترم پایگاه خبری …

باسلام

نظربه درج خبر ( دیدارجمعی ازاصلاح طلبان گیلان با آیت الله رمضانی ) ساعت ۱۱:۱۰ قبل ازظهر پنجشنبه مورخ ۲۱ شهریور۹۲ درپایگاه خبری … ، شایسته است سریعا نسبت به حذف خبرکاملا کذب مزبور اقدام نموده وازدرج آن عذر خواهی بعمل آید.

لازم به توضیح است که هیچگونه ملاقاتی درقالب سران اصلاح طلب گیلان واشخاص موصوف وبا موضوعیت ایجاد تغییرات درمدیریت استان با حضرت آیت الله رمضانی صورت نگرفته است ، لذا این دفتر ضمن اظهار تاسف ازدرج اخبار بدون بررسی درفضای مجازی، حق خودرا برای پیگیری های قانونی محفوظ می داند.

دفتر آیت الله رمضانی

ramazani2

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
انقلابی
احسنت به هوش و ذکاوت آیت الله رمضانی که به اطلاح طلبان گیلان روی خوش نشان نداد
سید سجاد
در شان آیت الله رمضانی که نیست این کار را انجام دهد.
اکباتان
بعد از هشت سال دزدی و اختلاس و دروغ ، وجود اصلاح طلبان در عرصه فعالیت های سیاسی و اجتماعی یک فرصت است برای مردم. چون همه ما از یاران واقعی امام خاطرات خوشی از صداقت و خدمت داریم . انسان های شریفی چون آقای مهندس ربانی که بنده از سال 88 افتخار آشنایی با ایشان را در ستاد نخست وزیر امام عزیز میرحسین موسوی دارم. صداقت و سلامت این رزمنده و ایثارگر سرفراز مرا به یاد مردان خدایی سالهای ابتدایی جنگ می اندازد. متاسفم برای کشوری که چنین مردان سلیم النفس را به حاشیه می رانند. البته مشخص است کسانی که در سالهای گذشته برایشان سفره های رانتخواری از دلارهای نفتی گسترده شده حضور چنین مردان پاک و یاران خمینی کبیر غیر قابل تحمل است و همچون یزیدیان که حرکت اصلاحی امام حسین را فتنه خواندند تلاش دارند با بازتولید روشهای عمروعاصی فرزندان پاک نظام را از گردونه خدمت خارج کنند
رضا
جالبه ! اکثر افرادی که دفر ایشان اذعان دارند که در جلسه حضور داشتند افراد فعال فتنه هستند...امثال [...] که چندین بار در جریان فتنه دستگیر شدند... آقای [...] چه سر و سری با این اصلاحطلبان تند رو دارند... جناب رحمان نژاد عنوان و تیتر جلسه مهم نیست مهم حضور اهالی فتنه در کنار آقای رمضانی است و وجاهتی که از این طریق کسب میکنند...
ghtfdtdtyud
فاصله ها
در حاشیه