ستاد هماهنگی تشییع شهدای مدافع حرم گیلان؛

شهیدان مدافع حرم نوری هریس و نظری فردا در رشت تشییع می شوند +‌جزئیات

پیکر مطهر شهیدان مدافع حرم نظری و نوری هریس فردا (چهارشنبه) در رشت تشییع می شود.

شهیدان مدافع حرم نوری هریس و نظری فردا در رشت تشییع می شوند +‌جزئیات

به گزارش هشت دی، ستاد هماهنگی مراسم تشییع شهدای مدافع حرم گیلان اعلام کرد، پیکر شهدای جدید مدافع حرم شهید علیرضا نظری و دانشجوی بسیجی شهید بابک نوری هریس به خاک کشور بازگشته است و مراسم وداع شهدا امروز بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

بر این اساس، مراسم وداع با پیکر مطهر سرتیپ دوم پاسدار شهید علیرضا نظری و نوری هریس شامگاه امروز در گلزار شهدای رشت برگزار خواهد شد و مراسم تشییع این شهیدای والامقام نیز ساعت ۹ صبح فردا در رشت از سپاه ناحیه این شهرستان به سمت گلزار شهدا برگزار خواهد شد.

طبق اعلام ستاد هماهنگی مراسم، محل تدفین پیکر مطهر شهید نوری هریس در ردیف شهدای مدافع حرم و کنار قبر مطهر شهید یعقوبی بوده و صبح چهارشنبه مراسم تدفین انجام می شود و پیکر مطهر شهید نظری نیز به شهرستان رودسر منتقل می شود تا پس از برگزاری مراسم تشییع در ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه در گلزار شهدای این شهر تدفین شود.

همچنین یک مراسم وداع دیگر با شهید نظری غروب چهارشنبه و پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد امام خمینی(ره) شهرک شهید انصاری رودسر انجام می شود.

به گزارش هشت دی، شهید نوری هریس کم سن و سال ترین شهید مدافع حرم گیلان با ۲۵ سال سن، متولد ۱۳۷۱ و دانشجوی کارشناسی ارشد بوده است و شهید نظری نیز مسن‌ترین شهید مدافع حرم گیلان با ۵۷ سال سن می‌باشد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه