به گزارش ۸دی به نقل از افکارنیوز، لیورپول فردا در شرایطی مهمان سویاست که برای صدرنشینی در گروه به ۳ امتیاز این دیدار دشوار نیاز دارد.

احتمال هدایت بارسلونا: “من به آب و هوای خوبی نیاز ندارم و واقعا در لیورپول خوشحالم، همانطور که واقعا در بروسیا دورتموند خوشحال بودم. اگر لیورپول دیگر من را نمی خواهد، باید به آینده فکر کنم؛ اما در این لحظه من واقعا خوشحال هستم و به هیچ باشگاهی فکر نمی کنم.”

شرایط لیورپول: “شرایط همه بازیکنان مساعد و خوب به نظر می رسد و همه آنها می توانند بازی کنند؛ اما تنها غایب ما جوئل ماتیپ است که در لیورپول مانده وگرنه بقیه مشکلی برای بازی کردن ندارند.

البته ماتیپ نیز شرایط خوبی دارد و احتمالا برای دیدار لیگ برتری روز شنبه برابر چلسی آماده خواهد بود؛ اما کمی زود است که ماتیپ در دیدار برابر سویا حاضر شود.

لالانا به بازگشت نزدیک و نزدیکتر شده است؛ اما ما به لالانا برای بقیه فصل و نه تنها برای هفته های بعدی نیاز داریم؛ اما بازگشت او خوشحال کننده است.”

شایعات جدایی ستارگان لیورپول: “من در این خصوص نگران نیستم. تنها فرصت برای موفقیت ما این است که بازیکنان خوبی در ترکیب تیم داشته باشیم. اگر بازیکنان خوبی داشته باشید، این شغل و وظیفه ماست تا مطمئن شویم که این بازیکنان می خواهند در لیورپول باقی مانده و نمی خواهند به تیم دیگری بروند.”