رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان خبر داد:

برگزاری دومین سالگرد شهادت علمدار جبهه فرهنگی گیلان شهید سیرت‌نیا با سخنرانی وزیر سابق اطلاعات

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: اولین یادواره شهدای بسیج رسانه و دومین سالگرد شهید سیرت نیا با سخنرانی وزیر سابق اطلاعات برگزار می شود.

برگزاری دومین سالگرد شهادت علمدار جبهه فرهنگی گیلان شهید سیرت‌نیا با سخنرانی وزیر سابق اطلاعات

به گزارش ۸دی، محسن جعفری مسئول بسیج رسانه گیلان عصر امروز در نشست خبری اولین یادواره بسیج رسانه استان که با جضور پدر و مادر شهید سید اسماعیل سیرت‌نیا در دفتر خبرگزاری فارس گیلان برگزار شد اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس شهدا با بصیرت و آگاهی در میدان نبرد حاضر شدند و قالب سنی شهدا جوان بودند.

وی با اشاره به اینکه  این شهدا از تمام علقه های دنیایی دل کندند و جان شیرین خود را فدای انقلاب کردند افزود: امروز شهدای مدافع حرم ثابت کردند که جوانان امروز هم در فضای شهادت و انقلاب هستند.

 

جعفری با تاکید بر اینکه امروز اقتدار امنیت و آرامش خود را مدیون شهدا هستیم و  خون شهدا نهال انقلاب را ماندگار کرده است گفت: شهدا به تأسی از امام شهدا در این راه گام برداشتند.

وی سید اسماعیل سیرت نیا را علمدار جبهه فرهنگی اتقلاب و سید شهیدان گیلان دانست و اظهار کرد: امثال شهید حججی ها جان خود را فدا کردند اما برخی حلقوم های آلوده حرف های دیگری می زنند.

مسئول بسیج رسانه گیلان در پایان گفت: نخستین یادواره شهدای بسیج رسانه گیلان همزمان با دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت‌نیا علمدار جبهه فرهنگی گیلان و شهید شاخص سال ۹۶ سازمان بسیج رسانه استان ساعت ۷ تا ۹ شب پنجشنبه دوم آذر ماه در مهدیه رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه