ستاد هماهنگی تشییع شهدا اعلام کرد؛

جزئیات مراسم وداع و تشییع شهید علیرضا نظری و شهید بابک نوری

جلسه هماهنگی تدفین شهدای مدافع حرم جدید گیلان در رشت و رودسر با حضور خانواده شهید نظری و شهید نوری برگزار شد.

جزئیات مراسم وداع و تشییع شهید علیرضا نظری و شهید بابک نوری

به گزارش ۸دی، عصر امروز جلسه هماهنگی تشییع و  تدفین شهدای مدافع حرم گیلان در شهرهای رشت و رودسر با حضور خانواده معظم این شهدا و مسئولین مربوطه در ناحیه سپاه های این دو شهرستان برگزار و جزئیات برنامه تشییع و تدفین شهدای مدافع حرم تعیین گردید.

طبق اعلام ستاد هماهنگی مراسم تشییع شهدای مدافع حرم گیلان، پیکر شهدای جدید شهید علیرضا نظری و دانشجوی بسیجی شهید بابک نوری هریس به خاک کشور بازنگشته است و مراسم وداع و تدفین شهدا هر روزی که پیکر مطهر آنها به خاک وطن بازگردد آغاز می‌شود.

بر این اساس، مراسم وداع با پیکر مطهر سرتیپ دوم پاسدار شهید علیرضا نظری شامگاه همان روزی که به خاک ایران بازگردد در رودسر برگزار خواهد شد و مراسم تشییع این شهید بزرگوار نیز صبح روز بعد در رشت از سپاه ناحیه این شهرستان به سمت گلزار شهدا و عصر همان روز در رودسر برگزار می‌شود.

مراسم وداع با پیکر مطهر دانشجوی بسیجی شهید مدافع حرم بابک نوری هریس نیز ساعت ۱۹ همان روزی که به خاک میهن بازگردد در گلزار شهدای رشت برگزار شده و صبح روز بعد نیز راس ساعت ۹ صبح پیکر مطهر این شهیدنیز همراه با شهید نظری از سپاه ناحیه رشت به سمت گلزار شهدا تشییع خواهد شد.

طبق اعلام ستاد هماهنگی مراسم، محل تدفین پیکر مطهر شهید نوری هریس در ردیف شهدای مدافع حرم و کنار قبر مطهر شهید یعقوبی بوده و پیکر مطهر شهید نظری نیز به شهرستان رودسر منتقل می گردد تا پس از برگزاری مراسم تشییع در این شهر تدفین شود.

به گزارش ۸دی، شهید نوری هریس کم سن و سال ترین شهید مدافع حرم گیلان با ۲۵ سال سن، متولد ۱۳۷۱ و دانشجوی کارشناسی ارشد بوده است و شهید نظری نیز مسن‌ترین شهید مدافع حرم گیلان با ۵۷ سال سن می‌باشد.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه