فرمانده سپاه رشت:

بسیجی بودن به کارت نیست/ همه آنهایی که دل در گرو اسلام و وطن دارند بسیجی اند

فرمانده سپاه رشت گفت: آحاد مردمی که دل در گرو اسلام، وطن پرستی، آرمانهای انقلاب و اسلام دارند، بسیجی محسوب می شوند.

بسیجی بودن به کارت نیست/ همه آنهایی که دل در گرو اسلام و وطن دارند بسیجی اند

به گزارش خبرنگار ۸دی، صبح امروز حسین مصطفی پور فرمانده سپاه رشت در نشست خبری مطبوعات هم زمان با آغاز هفته بسیج با تسلیت از دست دادن تعدادی از هموطنان کرمانشاهی در حادثه زلزله اخیر اظهار کرد: بر مبنای فرمایش رهبری معظم نظام مبنی بر اثر بخش بودن طرح های بسیج برای مردم، بسیج طرح ریزی های خود را در خصوص مردم یاوری و مردم باوری تدارک دیده است.

وی با بیان اینکه ۹ دستگاه کامیون خاور و ۲ نیسان ملزومات زلزله زدگان به سمت مناطق آسیب دیده ارسال شده است خاطر نشان کرد: سپاه همچنان در جمع آوری کمکها و هدایای مردم فعال بوده و کمکهای مردمی را به مناطق آسیب دیده اعزام خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه رشت با اشاره به هفته بسیج و تبریک به همه بسیجیان اظهار کرد: هرساله جهت بزرگداشت ایثارگری ها و فداکاری های بسیجیان در ۸ سال دفاع مقدس و بسیجیانی که همواره ایثارگری های خود را در تاریخ حماسه سازی ایران اسلامی ثبت می کند هفته ی بسیج را گرامی می داریم

مصطفی پور شعار امسال هفته بسیج را ” بسیج مظهر مردم سالاری دینی ” عنوان کرد و افزود: آحاد مردمی که دل در گرو اسلام، وطن پرستی، آرمانهای انقلاب و اسلام دارند، بسیجی محسوب می شوند لذا بسیجی بودن صرفا به داشتن کارت نمی باشد.

مقام عالی سپاه ناحیه رشت با بیان اینکه آنچه انقلاب ایران را با انقلاب های دنیا را متمایز می کند حضور مستمر و همه جانبه مردم از سال ۴۲ تا امروز عنوان است و افزود: بعد از جنگ ۸ ساله نیز توطئه های مختلفی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف فرهنگی ، امنیتی ، اجتماعی به وجود آورده اند لذا کلید طلایی عبور از این توطئه ها حضور همه جانبه و پرشور مردم بوده است.

مصطفی پور با بیان اینکه در تبیین اهمیت امام خمینی (ره) آن را از الطاف الهی می داند گفت: رهبری معظم نظام نیز بسیج را کلید حل مشکلات جامعه قلمداد کرده اند.

فرمانده سپاه ناحیه رشت با تاکید بر اینکه بسیج یک فرهنگ و یک تفکر است افزود: امسال سی و هشتمین سالروز بسیج مستضعفین به دستور معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران است که مصر هستیم تا برنامه های بسیج حول مسجد محوری انجام بگیرد .

وی با بیان اینکه برنامه های مسجد محور با هدف ترویج جایگاه مسجد در جامعه می باشد خاطر نشان کرد: از آغاز انقلاب اسلامی همه فعالیتها حول محور مسجد صورت می گرفته است که ما نیز به استمرار آن پایبند می باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه رشت با اشاره به برنامه های سپاه ناحیه رشت به دیدار امروز بسیجیان با نماینده ولی فقیه در استان اشاره کرد و افزود: تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان در ۵ آذر به صورت سازمان یافته در صبحگاه سپاه ناحیه رشت ، اعزام ۳۲۰ دانش آموز دختر به مناطق جنوب کشور در قالب ۷ اتوبوس، دیدار با خانواده های شهدا، نشست بصیرتی، از برنامه های مهم بسیج ناحیه رشت می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه