سردار عبدالله پور:

هرجا سردار سلیمانی به مانع می خورد، گیلانی ها کارساز می شوند/ به مردم کرمانشاه قول می دهیم سریعا مشکلاتشان را حل کنیم

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: به مردم کرمانشاه قول خواهیم داد که طی مدت کوتاهی مشکلاتشان را از همه جهات حل خواهد کرد.

هرجا سردار سلیمانی به مانع می خورد، گیلانی ها کارساز می شوند/ به مردم کرمانشاه قول می دهیم سریعا مشکلاتشان را حل کنیم

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله پور صبح امروز در دیدار بسیجیان منتخب با نماینده ولی فقیه در گیلان به خدمات یک ساله بسیج مستضعفین در سطح استان اشاره داشت و اظهار کرد: بسیج در عرصه محرومیت زدای، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و اشتغال فعالیت های زیادی در استان دارد.

وی با اعلام اینکه در سال گذشته سپاه با همکاری کمیته امداد یک هزار واحد مسکن محرومین را به متقاضیان مسکن و محرومان تحویل داده است، افزود: بسیج در عرصه خدمات رسانی و عمرانی تنها به ساخت مسکن محرومین محصور نبوده بلکه در حادثه اخیر زلزله کرمانشاه، تعدادی از نیروهای متخصص اعم از پزشک و غیره حضور دارند و در منطقه دالاهو حضور دارند و خدمات شایسته ای را ارائه می کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه ظرف دو ماه آینده اسکان موقت سپاه برای زلزله زدگان آماده می شود، گفت: به مردم کرمانشاه قول خواهیم داد که طی مدت کوتاهی مشکلاتشان را از همه جهات حل خواهد کرد.

عبدالله پور با اشاره به کاهش محسوس دما در غرب کشور خاطرنشان کرد: سرما در کرمانشاه بسیار زیاد است و طبق برنامه ریزی ها مقرر شده حداقل یک چراغ نفتی تهیه و به دست زلزله زدگان برسانند.

وی همچنین از حضور بیش از ۲۰ تیم جهادی از گیلان در منطقه زلزله زده خبر داد و افزود: حدود ۲۸۳ گروه جهادی از کل کشور در مناطق زلزله زده اعم از عمرانی، روان کاوی، پزشکی و غیره حضور دارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان به برنامه های فرهنگی انجام شده از سوی بسیج و سپاه در استان نیز اشاره کرد و افزود؛ طی یک سال گذشته ۹۰۰ یادواره شهید در استان گیلان برگزار شده و جدای از آن توانسته ایم یک دوره رزمایش فرهنگی به نام ستارگان درخشان را نیز برای شهروندان رشتی اجرا کنیم.

عبدالله پور با اشاره به اردوی راهیان نور دانش آموزی گفت: ۲۸ هزار نفر از دانش آموزان و بسیحیان گیلان به مناطق عملیاتی جهت بازدید اعزام شده اند.

وی همچنین به استقبال و بدرقه سپاه از زائران خارجی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: سپاه برای اربعین امسال مسئولیت استقبال و بدرقه از زائران خارجی که از قفقاز و آذربایجان در گیلان ورود می کردند را داشت و تا مرز شلمچه زائران را همراهی و در زمان برگشت نیز تا آستارا آنها را همراهی می کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان به اقدامات سپاه در حوزه دفاعی نیز پرداخت و خاطر نشان کرد: بخش اعظمی از پیشرفت هایی که در منطقه مقاومت داریم حاصل تلاش و جان فشانی های رزمندگان گیلانی است که همچنان در منطقعه حضور دارند.

عبدالله پور در ادامه افزود: هر کجا که سردار سلیمانی در پیشرفت ها با مانعی برخورد می کنند حضور رزمندگان گیلانی هست که کارساز می شود.

وی همچنین با اشاره به عملکرد بسیج بسیج در حوزه اشتغالزایی گفت: تاکنون بیش از یک میلیارد ۷۹۶ میلیون تومان وام اقتصاد مقاومتی به متقاضیان بسیجی پرداخت شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ۳۰۰ بسیجی مهندس کشاورزی در گیلان حضور دارند اظهار کرد: با همکاری که این بسیجیان با مجموعه دولت دارند امیدواریم شاهد تحول در حوزه برنج باشیم، کلید حل مشکلات در کشور در قالب بسیج است.

عبدالله پور با بیان اینکه به فرموده رهبری اگر بسیجیان از بسیجان غافل شوند در آتش جهنم خواهند سوخت تصریح کرد: ما به عنوان سربازان ولایت هر فرمانی در هر ناجیه ای داده شود آماده جانفشانی هستیم.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه