آیت الله قربانی در دیدار با بسیجیان:

داعش آخرین نفس‌هایش را در آزادسازی بوکمال کشید/ سردار سلیمانی همچون ابالفضل برای امامش می جنگد

سیجیان منتخب گیلانی با حضور سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان با آیت الله قربانی دیدار کردند.

داعش آخرین نفس‌هایش را در آزادسازی بوکمال کشید/ سردار سلیمانی همچون ابالفضل برای امامش  می جنگد

به گزارش ۸دی، بسیجیان منتخب گیلانی با حضور سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان با آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان دیدار کردند.

آیت الله قربانی صبح امروز در دیدار با بسیجیان منتخب گیلان در رشت با بیان اینکه بدون لطف الهی هیچ کاری مقدور و ممکن نیست، اظهار کرد: بسیج مصداق بارز خدمت رسانی است و بسیجیان همان الطاف الهی خدمت به جامعه هستند.

وی به لیله المبیت و خوابیدن حضرت علی علی السلام اشاره کرد و افزود: پیامبر اکرم صلوات الله علیه از مکر کفار قریش با خبر شد و قصد ترک بیت را داشت اما وقتی پیامبر موضوع را به حضرت علی(ع) گفتند وی اعلام کرد که در خانهبه جایش خواهد خوابید و پیامبر با یکی از یارانش به غار صور رفت.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه سه روز پیامبر در غار ماند و دشمنان رد پای حضرت را دنبال کردند و اما با تار عنکبوت و لانه کبوتران مواجه شدند، گفت: دیدن تار عنکبوت و لانه پرندگان باعث شد تا دشمنان از ورد به غار ممانعت کنند که این مسئله یکی از مصداق الطاف الهی به شمار می رود.

عضو گیلانی مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برخی از الطاف الهی قابل درک اما برخی از آن ها نیز قابل درک نیستند، خاطرنشان کرد: امام علی علیه السلام به عنوان یک بسیجی کامل به خاطر ولی و پیامبرش خود را به آب و اتش زد و در بیت پیامبر خوابیدند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه رزمندگان در دوران دفاع مقدس همان کار بسیجی وار امام علی علیه السلام را انجام دادند گفت: رزمندگان در دوران طلایی دفاع مقدس جنگیدند و لطف الهی شامل رزمندگان شد و از درون شان سردار سلیمانی ها و حسین پور ها ظهور کردند و همچنان تربیت این نوع نسل ادامه دارد.

آیت الله قربانی با بیان اینکه پاک کردن داعش در منطقه به اذعان مسئولان عراق و سوریه تا ۱۰ سال به طول می انجامید گفت: همه شاهد بودند که داعش آخرین نفس های خود را در آزاد سازی شهر بوکمال کشید و باید اعلام کرد که سردار سلیمانی همچون امام علی علیه السلام برای پیامبر و حضرت ابوالفضل برای امام حسین پا در رکاب امامش می جنگد.

وی با بیان اینکه هر کار بزرگی که بهخواهد ذر جامعه بیانجامد باید لطف خدا شامل حال ملت بشود،گفت : بسیج لشکر مخلص خداست و قطعا خداوند از بیجیان به عنوان سند انقلاب اسلامی در لبنان، سوریه، عراق و غیره به وجود آورده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: برخی از ورشکسته های سیاسی در عربستان و امال آن ها جمع شده اند و روابطشان را با اسرائیل عادی نشان داده اند و مفتی اعظم عربستان اعلام کرد که یهودیان اهل کتاب هستند و ما نه تنها کاری به آنها نداریم بلکه طرف ما تنها ایران و حزب الله است.

وی با تاکید بر آیه شریفه اشدا علی الکفار خطاب به سعودی ها گفت: اسرائیلی که فلسطینیان را نابود کرد و خانه و امنیت و زندگی ندارند و همه راه ها را بر مردم بسته اند آنها را با خود دوست می دانید و اما با لبنانی که اسرائیل را از خاک خود بیرون کرد و در مقابلش ایستاده آن را تروریست می دانید.

آیت الله قربانی با بیان اینکه عربستان ما و هم پیمانان ما را کافر می داند درحالیکه همه اساس و مبنای جمهوری اسلامی بر مبنای اسلام و دین استوار است افزود: بنای کار جمهوری اسلامی مبارزه با کفر جهانی و صهیونیست کودک کش هست و ایران اکنون در مرز نخست مبارزه با کفر جهانی هست.

وی با بیان اینکه ایران در تلاش است تا دست استکبار جهانی که منطقه حضور دارنذ را کوتاه کند اظهار داشت: عربستان قرآن را با ۱۴ لهجه می خواند اما ایران و اسلامی که ایران دارد را دشمن می داند اما در غعوض با اسرائیل همکاری می کند و می خواهد دست ایران را در کشور های اسلامی کوتاه کند، هر چند طرز تفکر و عدالت خواهی ایران موجب شده تا دنیا طرفدار مکتب ما باشد.

تصاویر دیدار بسیجیان با آیت الله قربانی

خبر در حال تکمیل است…

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه