کنایه‌های سردار نقدی به بست‌نشینان

سردار نقدی گفت: عده ای می خواهند دستگاه قضایی را محکوم کنند و بگویند فساد همه جای کشور را فراگرفته چون نظام در برابر فساد آنها کوتاه نمی آید.

کنایه‌های سردار نقدی به بست‌نشینان

به گزارش ۸دی، سردار نقدی در مراسم یادواره سردار شهید مهدی زین الدین در قم گفت: عده ای می خواهند نظام و دستگاه قضا را محکوم کنند و بگویند که فساد همه جای کشور را فرا گرفته است، چون نظام در برابر فساد آنان کوتاه نمی آید؛ در این شرایط شرمندگی برای کسانی است که در زمان مسئولیت خود تخلف کرده اند، نه دستگاه قضایی و نظام اسلامی.

به گزارش ایرنا، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران افزود: بررسی پرونده های فساد در سطح و بخش های مختلف برای نظام افتخار است و جوهر بقای نظام در مبارزه با فساد قرار دارد.

وی ادامه داد: نظام اسلامی مانند رژیم پهلوی نیست که همه ارکان آن فاسد بودند اما یک پرونده از فساد آنان در دادگاه تشکیل نشد؛ در این نظام مسئولان بسیاری هستند که زندگی پاکی دارند و در مقابل افرادی هم هستند که تخلف می کنند که باید با آنان برخورد شود.

به گزارش فرارو، به نظر می‌رسد سخنان سردار نقدی به بست نشینی و جنجال این روزهای احمدی نژاد و یارانش در حرم عبدالعظیم اشاره دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه