فرماندار جدید شهرستان ماسال معارفه شد+ تصاویر

مراسم معارفه فرماندار جدید ماسال صبح امروز با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان برگزار شد.

فرماندار جدید شهرستان ماسال معارفه شد+ تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ماسال نیوز، مراسم معارفه محمود قاسم نژاد فرماندار جدید شهرستان ماسال صبح امروز با حضور محمد احمدی پور معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان و مسئولان شهرستان برگزار شد.

IF

در این مراسم احمدی پور با اشاره به ارجحیت توامندی افراد بر مسائل سیاسی در انتخاب مدیران گفت: ملاک انتخاب مدیران شهرستانها تنها مسائل سیاسی افراد نبوده است بلکه ما تلاش کرده ایم افرادی که انتخاب می شوند علاوه بر اعتقاد به گفتمان حاکم بر دولت، افرادی توانمند و کارآمد باشند.

وی در همین خصوص افزود: آگاهی به مسائل روز و تحصیلات و تخصص لازم از دیگر ملاکهای در نظر گرفته شده در انتخاب افراد بوده است.

معاون استاندار گیلان داشتن سوابق جبهه و سوابق مدیریتی مناسب و تحصیلات مرتبط را از نقاط قوت موجود در فرماندار جدید ماسال معرفی کرد و گفت: آقای قاسم نژاد مدرک تحصیلی دیپلم خود را در شرایط جنگ و در مراکز آموزش نظامی دریافت کرده اند و مسئولیت مدیریتی خود را نیز از پایین ترین سطوح در سطح دهداری شروع کرده و مراحل ترقی را به تدریج طی نموده اند که این امر هم از نقاط قوت ایشان است.

احمدی پور داشتن مدرک تحصیلی دکتری در رشته جغرافیا و توسعه روستایی را از دیگر نقاط قوت فرماندار جدید شهرستان ماسال عنوان کرد و گفت: مسئولان شهرستان می توانند با داشتن همکاری و تعامل لازم با ایشان و تشکیل یک جمع متحد و کامل شرایط توسعه شهرستان را فراهم نمایند.

احمدی پور معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان در این مراسم گفت: مدیران شهرستان باید عرصه مدیریتی خود را در داخل یک دولت کوچک در سطح شهرستان ببینند.

وی وجود اعتماد به نفس در مسئولان شهرستانی را لازم و ضروری دانست و گفت: مدیری که در کار اعتماد به نفس نداشته باشد موفق نخواهد بود.

احمدی پور افزود: تصمیم سازی ها برای شهرستان باید از ناحیه خود شهرستان باشد.

محمود قاسم نژاد فرماندار جدید ماسال نیز در این جلسه ضمن تشکر از حضور مسئولان شهرستانی و استانی گفت: در اولین جلسه شورای اداری شهرستان برنامه های کاری خود را اعلام خواهم نمود.

وی افزود: ماسال دارای سابقه چند هزار ساله سکونتی است  و با توجه به وجود مواهب طبیعی مناسب برای گردشگری و موقعیت ممتاز طبیعی در آب و کشاورزی شرایط خوبی برای توسعه دارد اما متأسفانه با وجود این مواهب شهرستان ماسال در دسته شهرستانهای کم برخوردار قرار دارد که نشان می دهد در گذشته اعتبارات مناسب برای این شهرستان تخصیص پیدا نکرده است.

قاسم نژاد ادامه داد: قرار گرفتن ماسال در زمره شهرستان های کم برخوردار نشان می دهد که در این شهرستان حرکات جدی برای توسعه صورت نگرفته است.

وی تولیدات دامی، صنایع تبدیلی، منابع آبی و استعداد لازم برای آب زی پروری و تولید عسل را از مزایای موجود در شهرستان ماسال عنوان کرد و گفت: با استفاده از این مزایا می توان اشتغال لازم را در شهرستان ایجاد کرد.

فرماندار ماسال ادامه داد: امیدواریم در سایه توجه دولت تدبیر و امید بتوانیم در مسیر پیشرفت شهرستان حرکت کنیم.

قاسم نژاد با اشاره به نزدیک بودن ایام نوروز از مسئولان ادارات خواست تمهیدات لازم را برای پذیرایی از میهمانان نوروزی فراهم نمایند.

IF

IF

IF

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه