خبرنگار:‌ ابوالفضل شکری
سردار اهوازیان در رودسر:

کارمندان مدافع حرم را اخراج و یا حقوقشان را قطع کردند / ۱۲۰ نماینده از حمله موشکی سپاه به داعش حمایت نکردند

یکی از فرماندههان قرارگاه نصرت در رودسر گفت:‌ برخی شهدای مدافع حرم کارمند قبل از شهادت از اداراتشان اخراج شده بودند و یا حقوقشان قطع شده بود.

کارمندان مدافع حرم را اخراج و یا حقوقشان را قطع کردند / ۱۲۰ نماینده از حمله موشکی سپاه به داعش حمایت نکردند

به گزارش هشت دی، سردار عبدالفتاح اهوازیان عصر امروز در یادواره شهدای روستای بازنشین رحیم آباد رودسر که در مسجد جامع بازنشین برگزار شد ضمن تسلیت شهادت شهید مدافع حرم علیرضا نظری و درگذشت هموطنان کشورمان در زلزله کرمانشاه با اشاره به سخنان غلامحسین کرباسچی درباره مدافعان حرم اظهار داشت:‌ بنیانگذار اختلاس و سرقت بیت المال که قوه قضائیه برای او ۱۳ سال زندان بریده بود بعد از دور زدن و کانادا زندگی کردن به یکباره پیدا شده است و می گوید مگر ما بچه های خودمان را از آب گرفته ایم که می بریم سوریه.

وی افزود:‌ ما بررسی کرده ایم و به این نتیجه رسیده ایم که نزدیک به سه میلیون نفر جوان دچار عشق حسینی شده اند و هر آن آمادگی حضور در جبهه های نبرد دارند اما وقتی ترامپ به سپاه توهین می کند  همین افراد  مخالف با راه مدافعان حرم که به کفرشان هم ایمان ندارند خودشان را پاسدار می دانند و اهانت ترامپ را به خودشان می گیرند.

این فرمانده دفاع مقدس ادامه داد:‌ آقایان بریده از انقلاب! آقایانی که روزی روحانی بودید و عمامه تان را کنار گذاشتید و کار اجرایی کردید و ظرفیت نداشتید اختلاس کردید و نه شغل روحانیت را توانستید ادامه دهید و نه در کار اجرایی موفق بودید نگویید ما پاسداریم. سپاه حیطه مقدس شهداست. محیط شهدا مثل مسجد است و بودن شما با ما اهانت به ما و شهداست. لذا حد و حدود خودتان را بدانید. شما همانطور که دزدی و اختلاس کردید و ستون پنجم دشمن بودید و به ولایت حرف زدید و اهانت کردید و الان که دیدید فتح الفتوح شده است می گویید ما هم رزمنده هستیم. دیگر بصیرت مردم  بالاست و فریب نمی خورند.

اهوازیان گفت:‌ آن روز که آمدید به نام قطعنامه عکس یادگاری در جبهه ها گرفتید و با آن عکس ها پست گرفتید و در این پست خیانت در امانت و دزدی کردید و به ولایت و انقلاب کم فروشی کردید دیگر کار شما تمام شد. بی خود مردم را رنگ نزنید.

وی با بیان اینکه ۴۰ سال است که با شهید دادن ها و شهید آوردن ها شهدا به ما تذکر می دهند اظهار کرد:‌ با وجود این همه تذکرات برخی آدم نشدند و اینها نمی دانم چه موجوداتی هستند و هر جا بوی صلح و تقسیم غنیمت به مشامشان می رسید برای تقسیم غنیمت خودشان را می رسانند.

این فرمانده دفاع مقدس با بیان اینکه امروز رزمندگان در حال کمک به زلزله زدگان هستند گفت:‌ عده ای که دارند در بین زلزله زده ها عکس یادگاری می گیرند نظر هم می دهند و همانجا می گویند ارتش کم کار کرد یا سپاه بهمان کرد و در صدد اختلاف افکنی هستند و همین مردم پاسخ یاوه گویی های آنها را می دهند.

وی افزود:‌ آن روز وقت ما را با برجام گرفتند و با اینکه رهبری فرمودند می دانم مذاکرات فایده ندارد و با اینکه برخی دولت مردان سرعت خودشان را به مرور کم کردند اما هنوز برخی آمریکا را مدینه فاضله می دانند و بعد از ۴۰ سال آن استاد دانشگاه حاضر نمی شود روی پرچم آمریکا و اسراییل پا بگذارد.

سردار اهوازیان با بیان اینکه سوریه تا ۹۰ درصد توسط داعش سقوط کرده بود ادامه داد: در سوریه کار به جایی رسیده بود که پیامک می آمد که دعا کنید که حرم سقوط نکند اما همین بسیجی ها دفاع کردند و امروز به جای اینکه به آنها خسته نباشید بگوییم عده ای که فکر خبیث دارند گفتند مردم!‌ باور نکنید، اینها برای پول رفته اند. یک دولت مرد بیاید بگوید من به مدافعان حرم یک ریال داده ام. شما جیب ما را نزنید ما از شما پول نمی خواهیم. شهدایی که از ادارات آمده بودند را اخراج کردید. در حلب یکی از همین رزمنده ها می گفت ۸ ماه است که حقوق من را قطع کرده اند وقتی شهید شد مسئول منافقش می گفت این مالک اشتر من بود. ما از این منافقها خسته شده ایم. وقتی سپاه به داعشی که به مجلس حمله کرد موشک زد ۱۲۰ نماینده حاضر نشدند از سپاه حمایت کنند. چرا؟ کار بدی شد؟ من نمی گویم شما خائن هستید اما بی بصیرت هستید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه