ما در مقابل تهدید، تهدید می کنیم!

غریزه انسان حکم می کند، در مقابل هر تعرض فیزکی (ضرب و شتم) باید پاسخ دهد، طبق قانون دوم نیوتون، هر عملی عکس العملی دارد.

ما در مقابل تهدید، تهدید می کنیم!

به گزارش سرویس وبلاگستان ۸دی، قدسیان در بروزرسانی خود نوشت:

8030117543703195126

غریزه انسان حکم می کند، در مقابل هر تعرض فیزکی (ضرب و شتم) باید پاسخ دهد، طبق قانون دوم نیوتون، هر عملی عکس العملی دارد.

در جنگ های روانی، تهدید کردن یکی از ابزار مهم در پیشبرد اهداف مورد نظر می باشد، به گونه ای این تهدیدات روانی، نه تنها در مسائل نظامی می تواند مثمر ثمر باشد، بلکه بعضاً مسائل اقتصادی،اجتماعی و… را نیز می تواند تحت الشعاع قرار دهد.

تهدیدات بیشتر بر پایه ی نظامی رخ می دهد، هر چند ما بر این اعتقاد داریم که تهدیدات تنها مختص به مسائل نظامی نیست، برای اثبات همین ادعا، قرآن می فرماید: فَمَنِ اعْتَدَى عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُواْ عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَى عَلَیْکُمْ.

شاید یک تفسیر آیه این باشد که با همان ابزاری که به جنگ شما می آیند باید به جنگ دشمنان اسلام رفت. لذا پاسخ تهدید نرم، مقابله نرم است. پاسخ مبارزه علمی، مبارزه علمی است.

تهدید، ابزار بسیار مهمی برای کشورهای سلطه گر جهت پیش بردن اهداف مورد نظر است،که متاسفانه این ابزار برای کشورهای سلطه گر در تمام دنیا به جز ایران اسلامی کار ساز بوده است.

در زمان کنونی که کشور ما دچار تهدیدات گوناگون شده است، باید خود را آمده کرد، نه تنها باید دفاع کنیم، بلکه باید مقابل به مثل کرد، طبق فرموده ی مستقیم حضرت آقا ما در مقابل تهدید، تهدید می کنیم.

این جمله به معنای جنگ طلب بودن ما و ایران اسلامی نیست، بلکه ما در مقابل هر گونه تهدیدی که علیه ما تحمیل می کنند، نه تنها دفاع می کنیم بلکه تهدید هم می کنیم.

ما بر این عقیده اعتقاد راسخ داریم که هم اکنون در میدان مبارزه هستیم، ما فی الحال در مسائل اقتصادی، فرهنگی، نظامی، اجتماعی، سیاست خارجی، و بعضاً در داخل کشور هم در میدان نبرد مبارزه هستیم، متاسفانه بعضی از سیاست مداران ما نه تنها این عقیده را ندارند، بلکه بعضاً در تیم دشمن هم توپ می زنند.

برای برون رفت از مشکلات جامعه، مخصوصاً اقتصادی و فرهنگی،باید اعتقاد راسخ داشت که در جنگ هستیم و خود را آماده ی مبارزه در خاک ریز نبرد کنیم.

4890469536381350102

نباید تهدید را مختص به حمله ی نظامی کرد، باید با روحیه ی جهادی و داشتن نیت قربه الی الله قدم نهاد، متاسفانه آفتی که هم اکنون در مسئولین ما به وجود آمده است، حب دنیا و ریاست طلبی است، از همه بدتر، بر زمین ماندن بیانات گوهر بار امام خامنه ای می باشد، چرا که اعتقاداتمان ضعیف شده است.

با ایمان ضعیف،‌ نداشتن اعتقاد به نائب امام زمان (عج) – امام خامنه ای (حفظه الله) – نه تنها نمی شود در مقابل تهدید، تهدید کرد، بلکه دفاع هم نمی شود کرد.

متاسفانه…

 

//از شهرستان رشت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه