مدیر کل کمیته امداد گیلان خبر داد؛

ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی برای زلزله زدگان کرمانشاه توسط کمیته امداد گیلان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان از تعهد این نهاد برای ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه خبر داد.

ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی برای زلزله زدگان کرمانشاه توسط کمیته امداد گیلان

به گزارش هشت دی، علیرضا محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تعدادی از خیرین گیلان برای گرفتن بخشی از کار و کمک به هموطنان آسیب دیده از زلزله، پیشنهاد تقبل ساخت تعدادی واحد مسکونی را به کمیته امداد استان دادند.
وی یادآور شد: در زمان کنونی ، شرایط دشواری برای بسیاری از مددجویان بوجود آمده و گرفتاری هایشان بیشتر شده از این رو اداره های کمیته امداد شهرستان ها در استان گیلان و هر شهرستان، ساخت هشت واحد مسکونی را متعهد شده اند.
محمدی میزان مبلغ پیش بینی شده برای هر واحد مسکونی را ۲۵۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: در حال حاضر پنج خیر برای کمک به ساخت این واحدهای مسکونی و تعدادی از پیمانکاران با هزینه کمتر برای ساخت، اعلام آمادگی کرده اند.
به گزارش خبرنگار ایرنا زلزله هفت و سه دهم ریشتری ۲۱ آبان ماه جاری در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله و ۳۲ کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه رخ داد که بر اساس اعلام مسئولان، صدها کشته و هزاران مصدوم در استان داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و ۹۵۰ روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده و طبق برآورد اولیه ، ۳۱ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه