به دنبال سقوط تابلو تبلیغات ۳ نفر مصدوم و یک نفر جان باخت!

در پی سقوط تابلو تبلیغات در فلکه بازار ولیعصر،۳ نفرمصدوم و یک نفر جان باخت.

به دنبال سقوط تابلو تبلیغات ۳ نفر مصدوم و یک نفر جان باخت!
در پی سقوط تابلو تبلیغات در فلکه بازار ولیعصر،۳ نفرمصدوم و یک نفر جان باخت.
به گزارش ۸دی، وحید شادی‌نیا مسئول روابط عمومی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: در این حادثه براثر سقوط تابلو در فلکه بازار ولیعصر، یکی از کارگران جان باخت.
وی تاکید کرد: در این حادثه متاسفانه سه مصدوم شدند که با سه دستگاه آمبولانس اورژانس تبریز به بیمارستان امام رضا (ع)انتقال یافتند.
مطلبی مدیر روابط عمومی آتش نشانی تبریز در این رابطه گفت: ساعت ۱۴:۱۷ دقیقه بعد از ظهر امروز زمانی که چهار نفر کارگر مشغول نصب بنر به تابلوی تبلیغاتی بودند، تابلوی  بنا به دلایلی شکسته و بر زمین سقوط کرد.
وی افزود: پس از اطلاع رسانی این حادثه آتش نشانان ایستگاه شماره ۵ به محل حادثه اعزام و شاهد سقوط یک دستگاه تابلو تبلیغاتی بر روی یک کارگر شدند که بلافاصله عملیات امداد و نجات مصدوم را آغاز کردند.
مطلبی تصریح کرد: آتش نشانان پس از رها سازی کارگر از زیر تابلو تبلیغاتی شاهد جراحت شدید وی از قسمت‌های مختلف بدن شدند که جهت امداد رسانی در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند که پس از برررسی های اولیه معلوم شد وی در اثر شدت جراحت در دم جان باخته است.
مدیر روابط عمومی آتش نشانی تبریز افزود؛ در اثر این سقوط ۳ نفر کارگر دیگر نیز دچار مصدومیت شده بودند که حال عمومی یکی از آنان وخیم اعلام شده است.
وی خاطر نشان ساخت در اثر این سقوط یک دستگاه خودرو پراید نیز دچار خسارات شده و خوشبختانه صدمات جانی نداشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه