رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور خبر داد:

حضور تعدادی از قهرمانان ورزشی در مناطق زلزله زده غرب کشور

رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور گفت: قهرمانان ورزشی برای کمک در مناطق زلزله زده حضور دارند، به عنوان نمونه خانم هاشمی قهرمان ووشوی جهان آنجا حضور دارد.

حضور تعدادی از قهرمانان ورزشی در مناطق زلزله زده غرب کشور

به گزارش ۸دی، سردار داود آذرنوش رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در حاشیه یادواره شهدای ورزشکار شهرستان تالش در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار مریان خبر در مورد کمک این سازمان به زلزله زدگان کرمانشاه گفت: پیرو کمک های مردمی، ورزشکاران بسیجی هم درسراسر کشور اقدام به کمک رسانی  هم از لحاظ نقدی و غیر نقدی به زلزله زدگان غرب کشور انجام داده اند .

وی ادامه داد: ورشکار ها معمولا با توجه به روحیه جوانمردی که دارند در این موضوعات پیشقدم هستند و از چند روز گذشته در سطح کشور رصد شده همه ورزشکارها نسبت به کمک انساندوستانه به زلزله زدگان غرب کشور اقدام کرده اند، ان شالله اینها به دستشان برسد و جوابگوی بخشی از درد های آنها باشد و بتواند بخشی از نیازهای انها را جبران بکند.

سردار آذرنوش در ادامه گفت: در شهرستان تالش و استان گیلان هم اقدامات خوبی انجام شده است و ورزشکاران تالشی و گیلانی همگام با سایر نقاط کشور به کمک زلزله زدگان غرب کشور شتافته اند.

وی در مورد حضور ورزشکاران بسیجی در کرمانشاه هم گفت: خود استان کرمانشاه که ورزشکارانش در صحنه حضور دارند، به عنوان نمونه خانم مریم هاشمی قهرمان وشوی جهان انجا حضور دارند، از برخی استان ها تعدای از قهرمانان ورزشی برای کمک حضور دارند، نیروی های کوهنوردی رفتند و از سایر ورزشکاران هم حضور دارند.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در پایان گفت: در حال حاضر نیروی انسانی از بسیج، سپاه، ارتش و هلال احمر در محل حادثه وجود دارد و فقط کمک های این ورزشکاران مورد نیاز هست که در چند روز گذشته اقدامات مناسبی در این خصوص انجام شده است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه