فرمانده سپاه ناحیه فومن خبرداد:

یادواره ۴۰۵ شهید والامقام فومن در هفته بسیج با سخنرانی آیت‌الله خاتمی برگزار می‌شود

فرمانده سپاه فومن گفت: یادواره ۴۰۵ شهید والامقام فومن در هفته بسیج با سخنرانی آیت الله خاتمی برگزار می شود.

یادواره ۴۰۵ شهید والامقام فومن در هفته بسیج با سخنرانی آیت‌الله خاتمی برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی، فردین میرزاپور فرمانده سپاه ناحیه فومن در نشست خبری هفته بسیج در سپاه ناحیه فومن با تسلیت درگذشت زلزله زدگان غرب کشور اظهار داشت: بسیج ثمره تفکرات مدبرانه امام خمینی (ره) است.

وی هدف سپاه را حفظ آرمان های انقلاب بیان کرد و افزود: بسیج تشکیلاتی است که اعضای آن در یک مجموعه عظیم، منسجم، آگاه، متعهد و بصیر به کل مسائل و عرصه های کشور گرد هم‌ آمده اند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با یادآوری اینکه بسیج برای دشمنان بیم‌ آفرین و برای دوستان امید آفرین است، ادامه داد: تشکیل بسیج یکی از بزرگ‌ ترین رویداد های تاریخی کشور بود.

این مسئول با یادآوری اینکه بسیج دارای ثمره های مفیدی برای کشور بوده است، خاطرنشان کرد: بسیج هجمه ها و توطئه های دشمنان را خاموش کرده است.

میرزاپور بسیج را حافط اصلی ملت و میهن دانست و تاکید کرد: بسیج در همه حال برای دفاع ار کشور و آرمان های انقلاب پیش قدم‌ است.

فردین میرزاپور شهدای مدافع حرم را نمادی هویدا از گوهران ارزشمند شجره طیبه بسیج خواند و گفت: بسیج‌ نخستین حرکت گسترده و سازنده خود را در زمان جنگ شروع کرده است.

فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه بسیج در جنگ رشد کرد و به رشد اش در همه عرصه ها ادامه داد اضافه کرد: فرماندهان بسیج دنبال دو رویکرد اجتماعی، مردم یاری و سازندگی، مردم داری هستند.

این مسئول با تصریح براینکه اگر در کشوری نوای دلنشین بسیجی طنین انداز شد چشم طمع دشمنان جهانخوار از آن دور می شود متذکر شد: تفکر بسیجی در چارچوب اقتصاد مقاومتی حرکت کردن، حسینی زیستن، ظلم‌ نپذیرفتن و شجاع و دشمن ستیز بودن است.

وی شعار هفته بسیج ۹۶ را 《بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی است》عنوان کرد و ادامه داد: ۱۲۰ برنامه بمناسبت سی و هشمتمین سالروز گرامیداشت هفته‌ بسیج از سوی سپاه ناحیه فومن برگزار خواهد شد.

میرزاپور با بیان اینکه حضور گسترده بسیجیان و گردان های بیت المقدس و الزهرا به نام شکوه ایثار در ۵ آذر در خیابان امام خمینی(ره) شهر فومن یکی از برنامه های برجسته این هفته است افزود: ششم آذرماه نیز یادواره ۴۰۵ شهید والامقام شهرستان فومن با سخنرانی حضرت آیت الله سید احمد خاتمی عضو مجمع خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه فومن با اشاره به اینکه افتتاح‌ مجتمع اداری اقشار بسیج‌ اداری فومن در این هفته برگزار خواهد شد گفت: ویزیت رایگان، تحویل جهیزیه به بانوان‌ بسیجی، راهپیمایی خانوادگی، افتتاح دو مسکن محرومین، و … از برنامه های دیگر هفته بسیج در فومن‌ است.

این مسئول با تصریح براینکه طرح حماسه خدمت و امنیت (گشت های‌ محله محور پایگاه های بسیج) در سطح شهرستان فومن برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: این طرح با موافقت شورای تامین شهرستان و با هدف ارتقا امنیت عمومی فومن برگزار خواهد شد.

میرزاپور با یادآوری اینکه ایجاد صندوق های قرض الحسنه اشتغال زای مردم دار و مردم یار، برگزاری طرح سلامت بسیج پزشکان و تشکیل گروه های جهادی از دیگر برنامه های مهم بسیج در شهرستان است، خاطرنشان کرد: بسیج به دنبال خدمت به مردم است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه