ابوالفضل شکری
فرمانده سپاه رودسر در گفتگو با 8دی؛

هدیه ۲۰ میلیون تومانی رهبری برای ساخت هر واحد مسکن محرومین/ تاکنون ۷۰ واحد مسکونی تحویل محرومان رودسری شده است

فرمانده سپاه رودسر گفت: ساخت ۸۰ واحد مسکونی محرومان در گیلان سهمیه رودسر بود که تا امروز بیش از ۷۰ واحد مسکن محرومین را تحویل داده ایم،

هدیه ۲۰ میلیون تومانی رهبری برای ساخت هر واحد مسکن محرومین/ تاکنون ۷۰ واحد مسکونی تحویل محرومان رودسری شده است

سرهنگ پاسدار ناصر پورکریمی در گفتگو با خبرنگار ۸دی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) و همچنین اظهار تسلیت به بازماندگان حادثه زلزله کرمانشاه با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی انقلاب دومی علیه لانه جاسوسی بابت اقدامات مخربی که علیه انقلاب اسلامی انجام می داد شکل گرفت اظهار داشت: یک ماه بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا امام فرمان تاسیس بسیج را داد.

وی با اشاره به اینکه امام تشخیص درستی دادند و انقلاب را با تشکیل بسیج بیمه کردند افزود: تا امروز بسیج در عرصه های مختلف درخشیده است، چه در عرصه های نظامی، و چه در عرصه های اقتصادی و فرهنگی و … بسیج نقش بی بدیلی داشته است.

فرمانده سپاه رودسر با بیان اینکه امسال ۳۵۱ برنامه به مناسبت هفته بسیج در سطح شهرستان رودسر برگزار خواهیم کرد گفت: این برنامه ها اعم از برنامه های فرهنگی، ورزشی، اقتصاد مقاومتی، اعزام پزشک رایگان به مناطق محروم و.. خواهد بود و همچنین ۶ واحد مسکن محرومین نیز افتتاح خواهد شد.

پورکریمی با تاکید بر اینکه ما مفتخریم در یکسال گذشته ساخت هزار واحد مسکن محرومین به سپاه گیلان واگذار شد اظهار کرد: ساخت ۸۰ واحد مسکونی آن سهمیه رودسر بود که تا امروز بیش از ۷۰ واحد مسکن محرومین را تحویل داده ایم، ۶ واحد را نیز در همین هفته بسیج افتتاح می کنیم.

وی با بیان اینکه برای ساخت هر واحد مسکونی ۲۰ میلیون تومان هدیه از طرف مقام معظم رهبری تخصیص داده شده است تصریح کرد: مجموعا ۱ میلیارد و ششصد میلیون تومان از هدیه های رهبری صرف شده و انشالله آن چهار واحد باقی مانده را در دهه مبارکه فجر افتتاح می کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه