شایعه وحشتناکی که راننده ماشین شیشه دودی در آبادان منتشر کرد / او شکارچی زنان و دختران جوان است!

شایعه قتل ۳ زن و ناپدید شدن ۹ زن و دختر جوان در آبادان دروغ است.

شایعه وحشتناکی که راننده ماشین شیشه دودی در آبادان منتشر کرد / او شکارچی زنان و دختران جوان است!

به گزارش ۸دی، رکنا: شایعه قتل ۳ زن و ناپدید شدن ۹ زن و دختر جوان در آبادان دروغ است.

خبر قتل ۳ زن و ناپدید شدن  ۹ زن و دختر در آبادان دروغ است و ماموران برای دستگیری عاملان انتشار این خبر و دزدان مسافرکش نمایی که زنان را طعمه خود قرار می دهند، آغاز شده است.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، مدتی است که خبری مبنی بر به قتل Murder رسیدن ۳ زن و ربوده شدن ۹ زن دیگر در شهرستان آبادان به گوش مردم می رسد و در شبکه های مجازی نیز در ادامه این خبر اطلاع رسانی می شود که عاملان این جنایت Crime های سریالی در سطح شهر آزاد هستند.
سرهنگ سید محسن تقی زاده رییس پلیس Police آبادان در پی انتشار این خبر گفت: خبر قتل و کشف جسد ۳ دختر جوان و ناپدید شدن ۹ دختر و زن دیگر که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شده است خبری دروغ و کذب است.
وی افزود: تیمی از ماموران پلیس فتا آبادان ماموریت یافتند تا عاملان انتشار این خبر کذب را که باعث برهم زدن نظم و امنیت شهر شده اند، دستگیر کنند.
یک مقام پلیسی نیز در راستای این خبر به رکنا گفت: خبر انتشاریافته درفضای مجازی کذب است و تدابیر اتخاذ شده امنیتی درسطح شهرستان علت دیگری دارد.
وی افزود: چندی قبل ماموران پلیس آبادان در جریان پرونده هایی قرار گرفتند که در آن دو مرد سوار بر خودروی پراید سفید رنگ با شیشه های دودی و تحت عنوان مسافرکش نما اقدام به سوار کردن خانم ها در خیابان کرده و سپس با تهدید چاقو، دست به سرقت Stealing پول، گوشی موبایل و طلاهای آنها می زنند و در ادامه طعمه های خود را در بیرون شهر از خودروی پیاده می کنند.
این مقام پلیسی ادامه داد: در برخی از این سرقت های یکی از دزدان برای فریب دادن طعمه هایشان لباس زنانه به تن می کند و پس از سوار شدن زنان نقشه سرقت هایشان را به اجرا می رسانند.
وی گفت: سرقت های مشابه دیگری به همین شیوه و شگرد در شهرای اهواز، ماهشهر، شادگان و خرمشهر صورت گرفته است که در همین راستا ماموران پلیس آبادان برای دستگیری عاملان این سرقت های سریالی به صورت آماده باش در سطح شهر گشت زنی می کنند تا این دزدان را دستگیر کنند.
بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری و شناسایی این سارقان مسافرکش نما به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه