دستگیری عامل برداشت غیر مجاز، حساب اینترنتی شهروند گیلانی

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیر مجاز، حساب اینترنتی شهروند گیلانی در رشت خبر داد.

دستگیری عامل برداشت غیر مجاز، حساب اینترنتی شهروند گیلانی

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ “ایرج محمد خانی” رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی فردی با هویت معلوم مبنی بر اینکه از حساب اینترنتی وی به صورت غیر مجاز برداشت شده، موضوع در دستورکار این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات گیلان افزود: با تحقیقات از شاکی پرونده و پی جویی های فنی و پلیسی، کارآگاهان پلیس فتا موفق شدند سارق را که خانمی ۲۱ساله ساکن رشت بود شناسایی و  با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر نمایند.

سرهنگ محمدخانی اظهار داشت: با توجه به ادله دیجیتال کشف شده از متهم ، وی صراحتاً به بزه انتسابی و اینکه با سوء استفاده از اطلاعات کارت بانکی شاکی (شماره حساب، رمز اول و دوم اینترنتی، ۲CVV ) حدود دو میلیون ریال کارت شارژ تلفن همراه خریداری کرده بود، اعتراف و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت معرفی گردید.

رئیس پلیس فتای گیلان از شهروندان خواست: در حفظ اطلاعات مهم کارت بانکی خود نظیر (شماره حساب، رمز اول و دوم اینترنتی،۲CVV ) نهایت دقت را به عمل آورده، از ذخیره آن بر روی تلفن همراه، رایانه و غیره جداً پرهیز کنند “چرا که مسئول حفظ پول و موجودی شما کسی نیست جز خود شما ” 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه