یک کارشناس سواد فضای مجازی مطرح کرد؛

حکایت اعلام آمادگی رژیم صهیونیستی برای کمک به زلزله‌زدگان ایران و ماجرای پتوهای رایگان آمریکایی!

کارشناس سوادفضای مجازی درجلسه ارتقاء سواد فضای مجازی ویژه دانش آموزان عضو بسیج دانش آموزشی شهرستان ماسال گفت : اینکه می بینید عده ای از اعلام آمادگی رژیم صهیونیستی برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور، ذوق زده شده اند نشانه ی ساده لوحی بی اطلاعی از تاریخ است.

حکایت اعلام آمادگی رژیم صهیونیستی برای کمک به زلزله‌زدگان ایران و ماجرای پتوهای رایگان آمریکایی!

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز؛ الیاس ملکی کارشناس سواد فضای مجازی در جلسه ارتقاء سواد فضای مجازی ویژه دانش آموزان عضو بسیج دانش آموزی شهرستان ماسال گفت: اینکه می بینید عده ای از اعلام آمادگی رژیم صهیونیستی برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور، ذوق زده شده اند نشانه ی ساده لوحی، خوش خیالی و عدم مطالعه تاریخ است.

وی با اشاره به دروغهای رسانه ای استکبار در طول تاریخ گفت: آمریکاییها (که خودشان از اروپا مهاجرت کرده بودند!) برای آنکه سرخپوستان بومی را از آمریکا اخراج کنند  به آنها ملافه ها و پتو های رایگان دادند و سرخ پوستان با اعتماد به آنها پتوها را آنها می گرفتند. اما بعدها افشا شد که این پتوها و ملافه ها آلوده به باکتری وبا و طاعون بود! به این ترتیب پس از مدتی تعداد زیادی از سرخ پوستان به این بیماری مبتلا می شدند. تعداد زیادی از سرخ پوستان کشته شدند.

این کارشناس حوزه سواد فضای مجازی با اشاره به سوء استفاده رسانه های غربی از ماجرای زلزله غرب کشور گفت: درحالیکه زلزله به این شدت در هر کشوری می توانست فاجعه آمیز باشد، رسانه های معاند در تلاش اند دولت و نظام جمهوری اسلامی را مقصر جلوه دهند و متاسفانه تلاشهای هلال احمر، سپاه و مسئولین در رسیدگی به مردم زلزله زده غرب کشور را سانسور می کنند.

وی افزود: اینکه می بینید کمک های مردم، دولت و هیاتهای مذهبی به مردم زلزله زده در رسانه های غربی منتشر نمی شود ناشی از سیاست منافقانه و تفرقه افکنانه ی رسانه های معاند دارد.

دبیر سازمان سراج در شهرستان ماسال ادامه داد: همه افرادی که با رسانه ها خصوصا اینترنت و شبکه های اجتماعی سروکار دارند باید در اخباری که بدستشان میرسد دقت کنند و کانالهای معاند و منافق را شناسایی کنند.
وی گفت: متاسفانه حتی بعضی از افراد تحصیلکرده نیز دروغ های رسانه های بیگانه در رابطه با موضوعات مختلف سیاسی کشور را باور می کنند و بدون تأمل و بررسی اقدام به بازنشر آن در شبکه های اجتماعی می کنند.

مدیرمسئول هفته نامه استانی راه ۵۷ خاطرنشان کرد: دانش آموزان مطالعه تاریخ، خصوصا تاریخ دفاع مقدس و سابقه حمایت کشورهایی مثل آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان از صدام در جمگ ۸ ساله را جدی بگیرند.

گفتنی است جلسه ارتقاء سواد فضای مجازی برای دانش آموزان راهنمایی عضو بسیج دانش آموزی امروز در سالن آمفی تئاتر اداره آموزش و پرورش شهرستان ماسال برگزار شد و در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین آزموده در رابطه با خصوصیات جوانان انقلابی سخنرانی کرد.

حجت الاسلام آزموده با اشاره به ملاکهای یک جوان انقلابی از دیدگاه رهبری گفت: بسیاری از افراد ممکن است معقتد به نظام و رهبر باشند اما انتظار ما از شما جوانان اینست که انقلابی باشید و انقلابی عمل کنید تا کشور در مسیر پیشرفت با سرعت بیشتر حرکت کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه