خبرنگار: ابوالفضل شکری
بخشدار کلاچای در گفتگو با 8دی:

تقاطع غیر هم سطح کلاچای تا اوایل سال آینده به بهره برداری برسد

بخشدار کلاچای گفت: چیزی که باعث نگرانی محور شده این است که وسایل نقلیه به علت فرسودگی محور قدیم از حاشیه محور جدید برای عبور و مرور استفاده میکنند و باعث ترافیک شده است.

تقاطع غیر هم سطح کلاچای تا اوایل سال آینده به بهره برداری برسد

هادی کوچکی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به پروژه راه مواصلاتی کلاچای، رحیم آباد، قزوین گفت: این پروژه به طول ۷.۵کیلومتردر محور جاده گیل کلایه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان توسط پیمانکار در حال ساخت است. دراین پروژه پل، زیر سازی، باند و آسفالت روبه اتمام است.

وی با اشاره به بازدید استاندار از این پروژه گفت: خوشبختانه بخش اعظمی از آن رو به اتمام است اما متاسفانه چیزی که باعث نگرانی محور شده است این است که وسایل نقلیه به علت فرسودگی محور قدیم از حاشیه محور جدید برای عبور و مرور استفاده میکنند و باعث ترافیک در آنجا شده است.

نماینده دولت در کلاچای ادامه داد: انتظار ما این است با توجه به اینکه این پروژه با سرعت بسیار مناسب در حال پیشرفت است، عزیزان راهداری و راه و شهرسازی عملیات روکش جاده را با سرعت بیشتری انجام دهند تا موجبات رفع نگرانی مردم فراهم شود و شاهد حمل و نقل استاندارد باشیم و از خطرات احتمالی جلوگیری کند.

بخشدار کلاچای افزود: جاده ای که هم اکنون در آن هستیم به عناون جاده محور اصلی گیل کلایه به املش است و حد فاصل آن از سه راه پلرود تا سه راه ماچیان به طول ۷.۵کیلومتر است. این شروع محور کلاچای به رحیم آباد به قزوین است.

کوچکی با تاکید بر اینکه این پروژه باعث تقسیم ترافیک می شود، گفت: در رابطه با زیر گذر کلاچای قزوین خوشبختانه اقدامات خوبی صورت گرفته است و این پل تقاطع غیر هم سطح ۸۰درصد پیشرفت داشته و بالغ بر ۱۳میلیارد تومان هزینه شده است و تا ۱۵ میلیارد خواهد رسید. و بناست تا اوایل سال دیگر به بهره برداری برسد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه