هشدار ایران به عربستان

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان بار دیگر نسبت به لفاظی ها و تکرار ادعاهای بی اساس و پیگیری مشی بی ثبات ساز و تفرقه افکنانه سعودی ها در منطقه هشدار داد.

هشدار ایران به عربستان

 

به گزارش ۸دی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان بار دیگر نسبت به لفاظی ها و تکرار ادعاهای بی اساس و پیگیری مشی بی ثبات ساز و تفرقه افکنانه سعودی ها در منطقه هشدار داد.

به گزارش جام جم آنلاین، بهرام قاسمی روز جمعه در واکنش به سخنان و ادعاهای تازه وزیر امور خارجه عربستان با یادآوری نتایج به شدت مخرّب اقدامات سعودی ها در منطقه، خاطرنشان کرد: کشورهای منطقه طی چندسال اخیر، جز نقض حقوق بشر، تفرقه افکنی میان کشورهای عربی و اسلامی، تکرار و انتشار ادعاهای بی پایه و اساس، محاصره اقتصادی همسایگان، تهدید دیگر کشورها به کشاندن جنگ به داخل خاک آنها، فتنه افکنی میان اقلیت ها و قومیت ها، اعمال فشار بر مقامات سیاسی دیگر کشورها برای استعفا و پایمال کردن کرامت آنها ، مداخله در امور دیگران به منظور بی ثبات سازی و تلاش برای بر هم زدن توافقات بین المللی، اقدام مثبتی از دولت عربستان سعودی ندیده اند.
قاسمی تصریح کرد: چنین سیاست هایی، هشداری جدّی برای تمام منطقه و جهان است که هر چه سریع تر باید متوقف شود. ژست ها و فرافکنی های وزیر خارجه سعودی هم بی تردید از بار مسؤولیت آن کشور در بر هم زدن ثبات و امنیت منطقه نخواهد کاست.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه